فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران:

جمالی سایپا را از گرداب نجات داد

عصر خودرو- معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا گفت: باید اذعان کرد که در مقایسه با دیگر خودروسازان داخلی فعالیت‌های گروه سایپا به خصوص در مرکز تحقیقات آن شاخص‌تر است و حیات سایپا در حرکت این مرکز و ایجاد تولیدات جدید است و هر چه این بخش فعال‌تر باشد سایپا نیز پویاتر و موفق‌تر است.

جمالی سایپا را از گرداب نجات داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، دکتر معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ضمن بازدید از شرکت‌های مگاموتور و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در جلسه شورای معاونین گروه سایپا نیز حضور یافت. در این بازدید که دکتر جمالی و جمعی از معاونان و مدیران عامل شرکت‌های گروه سایپا  حضور داشتند در ابتدا از خطوط تولید موتور تیبا و تندر 90 و گیربکس تیبای شرکت مگاموتور بازدید و از چگونگی انجام فرآیندها و پروژه‌های تعریف شده در این شرکت اطلاع حاصل کردند.

    وی گفت: صنعت خودرو، صنعتی است که با زندگی روزمره مردم در ارتباط مستقیم است و با توجه به فراهم نبودن زیرساخت خودروهای عمومی شاهد استفاده اکثر مردم از خودرو به صورت تک سرنشین در کشور هستیم و خودرو در جامعه به عنوان لوازم اصلی زندگی به حساب می‌آید و هرگونه تغییر و حرکتی در خودروسازی در زندگی مردم تاثیر گذار است و لذا کار کردن در این صنعت بسیار مهم و حساس است.

    معظمی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی گفت: مردم در برخورد با مشکلات خودرویی و حضور در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش انتظار برخورد مناسب و خدمات ارزنده دارند و با وجود رقبای بخش خصوصی وظیفه خودروسازان داخلی در این موضوع بسیار سخت است و باید این موضوع را بسیار جدی دنبال کنند و سطح خدمات را ارتقا دهند.

    رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ضمن تقدیر از عملکرد مدیر عامل گروه سایپا جهت اقدامات انجام شده در روند حرکتی این گروه گفت: دکتر جمالی سایپا را از گرداب و تلاطم های ایجاد شده نجات داد و به ایشان و همکارانشان خداقوت می گویم و حقیقتا روند بهبود در سایپا مشهود است و جای خوشحالی دارد.

    معظمی خاطر نشان کرد: همه باید با تلاش بیشتر به مدیر عامل گروه کمک کنیم تا این گروه بتواند سهم بازار خود را افزایش دهد و قطعا برای خروج از رکود باید تولید افزایش یابد و باعث ایجاد ثروت برای شرکت شود.

    وی افزود: سایپا مجموعه‌ای است که بیانگر توانمندی شرکت‌های تولیدی در کشور است که سه خصوصیت دارد اول اینکه در این مجموعه نیروهای جوانی با علاقه کار می‌کنند و این سرمایه گرانقدری است، دوم توجه به بازار و نگاه به مشتری مداری در این گروه نسبتا پر رنگ است و این عامل بسیار مهمی در توفیق سایپا در آینده می‌باشد.

    رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: سومین موضوع، توجه به بازار در سایپا در مقایسه با خودروسازان دیگر پر رنگ‌تر است علاوه بر این گروه سایپا از تنوع محصول خوبی برخوردار می‌باشد که آنهم در راستای نیاز بازار است.

    وی خاطر نشان کرد: انتظار مردم از دست اندرکاران سایپا این است که خودروهایی تولید کنند که به لحاظ ایمنی، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش توانمند باشند تا رضایت بازار تامین شود و بر اساس بررسی انجام شده در مدت مدیریت جدید این گروه، این حوزه‌ها پر قوت تر دنبال شده است.

    معظمی حیات بنگاه‌های اقتصادی را منوط به دو موضوع نگاه فن آورانه و نگاه بازار محور دانست و گفت: آنچه امروز در این بازدید دیده شد نوید آینده بسیار خوبی برای مجموعه سایپا است و باید مشکلات را با مدیریت بهینه به سمتی حرکت دهیم که خللی به روند این حرکت وارد نشود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو