فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس:

آریو خودرویی ایده آل و سازگار با شرایط اقیلمی بندر عباس

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس: با توجه به آب و هوای گرمسیری بندر عباس که تقریبا ۹ ماه از سال ، کولر خودرو باید روشن باشد ، تاکسی آریو با استانداردها و امکانات به روز ، خودرویی ایده آل و سازگار با شرایط اقلیمی بندر عباس و جنوب کشور است .

آریو خودرویی ایده آل و سازگار با شرایط اقیلمی بندر عباس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز؛ حسین اخلاقی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس و عضو هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان مطلب فوق ، گفت : چند سالی بود که نوسازی ناوگان تاکسیرانی با توجه به مشکلاتی که وجود داشت ، انجام نشد و از طرفی شهر بندرعباس پایتخت اقتصادی کشور و درگاهی رو به دریای آزاد است که با نگاه توسعه محوری مدیران استان و شهر بندرعباس به این جمع بندی رسیدیم که خودرویی ایده آل دارای استانداردها و امکانات روز و همچنین متناسب با توان خرید رانندگان ، انتخاب کنیم که خودروی آریو به انتخاب نهایی رسید و تعدادی خریداری و واگذار شده است.

    اخلاقی افزود: با توجه به اینکه شهر بندرعباس در کنار مناطق آزاد تجاری مانند قشم قرار دارد اما باتوجه.به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری و همچنین در اولویت بودن خرید از خودروسازان داخلی به این تصمیم رسیدیم که برای حمایت از تولید داخلی از خودروی آریو در ناوگان تاکسیرانی بندرعباس استفاده کنیم.

    وی تاکید کرد: خودروسازان داخلی باید اهتمام بیشتری به ناوگان حمل و نقل عمومی داشته باشند و با توجه به اینکه رانندگان تاکسی می توانند سفیران خوبی برای خودروسازان در هر شهر باشند ، لازم است که خودروسازان داخلی با نگاه منطقی تر و تسهیلات خوب نسبت به ناوگان حمل و نقل عمومی از ظرفیت این ناوگان برای تقویت برند خود بهره ببرند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس گفت: بستری جهت ایجاد یک فضای خوب برای حمل و نقل عمومی فراهم شده است و از خودروسازان داخلی می خواهیم به سمتی حرکت کنند که خودرویی بهتر، با کیفیت تر ، با آلایندگی زیست محیطی کمتر و خدمت رسانی بهتر به شهروندان تمام ایران عزیز را مهیا نموده تا ناوگان تاکسیرانی بتواند شرایط بهتری را هم برای رانندگان تاکسی و هم مردم فراهم نماید.

    گفتنی است که شهر بندرعباس تعداد 2833 دستگاه تاکسی دارد و علاوه بر آن 774 دستگاه تاکسی موقت در شهر به مردم خدمات رسانی می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو