فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل اورند پیشرو عنوان کرد

چند مجموعه تولیدی جدید به اورند پیشرو اضافه خواهد شد

عصر خودرو- شرکت اورند پیشرو که پیش ‌از این با نام اورند پلاستیک فعالیت می‌کرد در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های قطعه‌سازی کشور است و هم‌اکنون مجموعه سیستم سوخت بخش عمده‌ای از خودروهای کشور را تامین می‌کند.

چند مجموعه تولیدی جدید به اورند پیشرو اضافه خواهد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شرکت در سال 1997 تاسیس شده است و با تولید لوله‌های سوخت پا به عرصه صنعت گذاشت اما به‌مرور و با گسترش نیاز صنعت خودرو کشور، تولید دیگر قطعات را نیز در دستور کار قرار داد و با گسترش خطوط تولید خود توانست به‌عنوان تنها تولیدکننده Tier1 مجموعه سوخت خود را مطرح کند. به‌علاوه این مجموعه در چهار سال گذشته مجموعه نوارهای دور درب و شیشه خودرو با فناوری جدید را تولید کرده است که ازنظر سازگاری با محیط‌زیست، زیبایی ظاهری و کیفیت آب‌بندی از محصولات فعلی عملکرد بهتری دارد.
    دکتر صمدی، مدیر عامل شرکت اورند پیشرو در ارتباط با سیاست‌های توسعه‌ای شرکت افزود:"ما با توجه به برداشته شدن تحریم‌ها و برنامه‌هایی که دولت یازدهم برای توسعه کشور دارد و از همه مهم‌تر با توجه به تعهد و رسالتی که هر سازمانی باید در برنامه‌هایش داشته باشد، اهداف و برنامه‌هایی با رویکرد توسعه و گسترش محصولات تولیدی و حرکت‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر برای آینده خود داریم. ما با رویکرد نوآوری، خلاقیت و افزایش بهره‌وری تصمیم به تولید بیشتر و بهینه‌تر در کل مجموعه‌ها گرفته ایم. از سوی دیگر، در حال حاضر علاوه بر اینکه اورند پیشرو را در رسته شرکتهای حامی و دوستدار محیط‌زیست اعلام کرده ایم، چند مجموعه تولیدی دیگر هم در یک کنسرسیوم جدید به مجموعه اضافه خواهیم کرد."
    وی افزود:"صحبت اصلی من این است که ایران با تمام منابع و صنایعی که دارد باید خودش را برای یک چالش بزرگ آماده کند. این چالش بزرگ، حرکتی است که باید بدون پشتوانه نفت و بدون استفاده از یارانه‌ها و حمایت‌های دولتی در کشور آغاز شود. این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه صنعتگران دست به دست یکدیگر بدهند و بتوانند برای استقلال، خودکفایی و سربلندی نام ایران تلاش کنند. این کار به عزم و اراده، فرهنگ سازندگی و دیدگاه و نگرش تازه نیاز دارد و نیز باور به اینکه ما می‌توانیم پیشرو باشیم و به توسعه همه جانبه دست یابیم."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم