فونیکسریمکسبهتام

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی استان تهران خبر داد:

افزایش قیمت خودروهای خارجی در بازار

پسابرجام بستر تزریق فناوری روز خودروسازی باشد

عصر خودرو- نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران از افزایش قیمت خودروهای خارجی در بازار خبر داد و گفت: پسابرجام باید بستر تزریق فناوری روز خودروسازی باشد.

افزایش قیمت خودروهای خارجی در بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، غلام‌حسین قاسمیان اظهار کرد: آوار رکود اقتصادی ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران اسلامی بر سر حوزه خودروسازی در داخل کشور سنگینی می‌کند.

    وی تصریح کرد: بازار خرید و فروش خودرو در داخل کشور راکد است و از اقتصاد بد و بی‌رونقی رنج می‌برد؛ زیرا مردم قدرت خرید ندارند.

    قاسمیان با تأکید بر اینکه یک‌هزار واحد صنفی نمایشگاه خودرو در استان تهران دارای پروانه هستند، اضافه کرد: ساماندهی سایر نمایشگاه‌ها را نیز در سال 95 در دستور کار قرار داده‌ایم تا این یک‌پارچه‌سازی صورت بگیرد.

    نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با اشاره به اینکه خودروسازان داخلی با نبود نقدینگی مواجه‌ هستند، اظهار داشت: نبود نقدینگی بر خودروسازان داخلی فشار آورده است.

    قاسمیان با بیان اینکه وام‌های دولت به خودروسازان داخلی دردی را درمان نخواهد کرد، تصریح کرد: پرداخت وام‌های جدید نباید به سبک وام‌های گذشته صورت گیرد.

    نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با تأکید بر اینکه خودروسازان داخلی باید در جریان تولید خودروهای باکیفیت‌تر گام بردارند، اضافه کرد: در کنار تولید خودروی باکیفیت، روند ارائه خدمات پس از فروش هم باید اصلاح شود.

    قاسمیان با اشاره به اینکه افزایش قیمت خودروهای خارجی که از مناطق آزاد وارد کشور می‌شود، ربطی به تحریم‌ها و وضع اقتصاد کشور ندارد، اظهار داشت: نوسان در قیمت خودروهای خارجی به میزان قیمت دلار و درهم بستگی دارد و هر نوسانی در بازار دلار و درهم، فضای خودروی خارجی را متلاطم می‌کند.

    نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران اظهار داشت: پسابرجام باید بستر تزریق فناوری روز خودروسازی دنیا به پیکره خودروسازی کشور باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو