فونیکسریمکسبهتام

فعالیت مترو تا پنج بامداد

مترو و اتوبوس در لیالی قدر رایگان است

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پوشش گسترده وسایل حمل و نقل عمومی برای شب‌های قدر خبر داد و گفت: وسایل حمل و نقل عمومی در لیالی قدر رایگان است.

مترو و اتوبوس در لیالی قدر رایگان است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، در خصوص تمهیدات معاونت حمل و نقل شهرداری تهران برای لیالی قدر گفت: در لیالی قدر خدمات عمومی اتوبوس، مترو و تاکسی تعطیل نیست.

    وی در مورد خدمات ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در لیالی قدر گفت: برای آنکه روزه‌داران بتوانند در مراسم شب‌های قدر با سهولت دسترسی پیدا کنند امکانات حمل و نقلی مفصلی تدارک دیده شده است و از حرم امام زاده صالح (ع) تا آستان شاه عبدالعظیم حسنی در جنوبی‌ترین نقطه تهران تحت پوشش ناوگان حمل و نقل عمومی قرار گرفته است.

    تشکری هاشمی با بیان اینکه از ساعت 22:30 تا بامداد کلیه خطوط چهارگانه مترو در شهر تهران هر 30 دقیقه نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند گفت: در مسیر بازگشت شهروندان از محل‌های پر تردد اتوبوس پیش بینی شده است که می‌توان در مورد نقاط تحت پوشش حمل و نقل عمومی گفت: مدرسه عالی شهید مطهری، مصلی تهران، دانشگاه‌های تهران، شریف و امام صادق (ع) عنوان کرد.

    وی با بیان اینکه در عمده مراسمات بزرگ لیالی قدر محل پارک خودرو تا مکان برگزاری مراسم فاصله زیادی در نظر گرفته شده است گفت: بر همین اساس تاکسیرانی، ون‌های خود را در این سه شب در راستای خدمت رسانی به مردم و جابه جایی آنها به کار خواهد گرفت.

    وی همچنین با بیان اینکه در فاصله خطوط شبانه روزی BRT به حداقل می‌رسد گفت: در سه شب لیالی قدر خدمات اتوبوس و مترو از ساعت 22:30 تا پنج بامداد رایگان است.

    وی با بیان اینکه به شهروندان توصیه می‌شود برای دسترسی به مکان‌های برگزاری این مراسم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای سرویس دهی مناسب در این سه شب اندیشیده شده و تمامی مساجد، تکایا و حسینیه‌های معروف پایتخت تحت پوشش حمل و نقل عمومی قرار گرفته است.

    به گفته مظفر، تاکسی‌های ون پیرامون محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر نیز رایگان هستند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو