فونیکسریمکسبهتام

حضور محصولات سایپا در خیابان های بیروت

نیجریه مقصد بعدی برای تولید خودرو

عصر خودرو- اولین محموله صادراتی گروه خودرو سازی سایپا به کشور لبنان با حضور قائم مقام صادرات و امور بین الملل گروه خودرو سازی سایپا ارسال شد.

حضور محصولات سایپا در خیابان های بیروت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » به نقل از باشگاه خبرنگاران، احمد اسماعیلی قائم مقام صادرات و امور بین الملل گروه خودرو سازی سایپا گفت: امروز اولین محموله خودروهای گروه سایپا  که شامل 152 دستگاه خودرو است به بازار لبنان ارسال می شود.

    وی افزود: سایپا پیش از این در بازارهای عراق، آذربایجان، ترکمنستان، الجزایر، مصر  و ونزوئلا  حضور موثر داشته است.

    قائم مقام صادرات و امور بین الملل گروه خودرو سازی سایپا در خصوص نوع و قیمت خودروهای صادراتی اظهار داشت: خودروهای پراید و تیبا با ارزش بین 7500 تا 8500 دلار از گروه سایپا،  برلیناس اچ 300 و اچ 200  از گروه خودرسازی  پارس خودرو   و همچنین وانت های ریچ و زامیاد با بازده قیمتی 10 هزار تا 13 هزار دلار به عنوان قیمت مصرف کننده از جمله محصولات صادراتی به لبنان خواهند بود.

    اسماعیلی با بیان اینکه ارزش محموله ارسالی با احتساب هزینه حمل و نقل بالغ بر 1 میلیون 200 هزار دلار است، گفت: در سال اول تعداد 500 دستگاه به لبنان ارسال می شود؛ چراکه بازار لبنان بازار وسیعی نبوده و تنها سالانه 50 هزار دستگاه خودرو در آن به فروش می رسد.

    وی در خصوص خدمات پس از فروش محموله ارسالی، گفت: برای خدمات پس از فروش به یک جایگاه در بیروت و دو جایگاه دیگر در طرابلس پیش بینی شده است همچنین محوله قطعات یدکی نیز با فاصله کمی از محصولات خودرو ارسال خواهد شد.

    اسماعیلی ادامه داد: بازار لبنان به لحاظ موقعیت توریستی جایگاه ویژه ای دارد و حضور در این بازار می تواند تبلیغ خوبی برای گروه سایپا در سایر کشورها باشد تا بازارهای صادراتی دیگر شناسایی و به سبد صادراتی ما افزوده شود.

    قائم مقام صادرات و امور بین الملل گروه خودرو سازی سایپا در پایان در خصوص هدف بعدی صادرات گروه سایپا اظهار داشت: اولین بازاری که به صورت جدی پس از لبنان پیگیری می شود بازار کشور نیجریه است که در حال حاضر در مرحله مذاکرات مقدماتی است و برآورد ما تولید 15 هزار دستگاه در یک بازده زمانی 5 ساله است و به سبب اینکه دولت نیجریه از تولید حمایت می کند سعی ما بر این است تا با همکاری سرمایه گذاران نیجریه ای وارد همکاری تولید خودرو در این کشور شویم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو