فونیکسریمکسبهتام

ترافیک سنگین در تمام نقاط چالوس و بخش‌هایی از هراز

جاده‌ چالوس قفل شد؛ سنگین‌تر شدن ترافیک در ساعات آینده

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از آغاز سفرهای تابستانی از عصر روز گذشته همزمان با نزدیک شدن به پایان ماه رمضان خبر داد و گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در تمام نقاط جاده چالوس و ترافیک نیمه‌سنگین در بخش‌هایی از محور هراز هستیم.

جاده‌ چالوس قفل شد؛ سنگین‌تر شدن ترافیک در ساعات آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آغاز سفرهای بین‌شهری از عصر روز گذشته همزمان با نزدیک شدن به تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان ماه مبارک رمضان و همزمانی این ایام با تعطیلات تابستانی، از عصر روز گذشته شاهد افزایش حجم ترافیک در معابر بین‌شهری بودیم و در حال حاضر نیز این وضعیت ادامه دارد.

    وی در تشریح ترافیک معابر پرتردد بین‌شهری گفت: در حال حاضر گزارش‌های دریافتی حاکی از ترافیک سنگین در تمام محور کرج چالوس در مسیر جنوب به شمال است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در محدوده سه‌راهی لاسم در محور هراز و همچنین در محدوده منجیل قبل از تونل منجیل در محور قزوین رشت هستیم.

    رحمانی با اشاره به عادی بودن تردد در مسیر فیروزکوه، از ترافیک پرحجم در هر دو مسیر رفت و برگشت در آزادراه تهران کرج در حوالی پل حصارک و فردیس خبر داد و افزود: با توجه به حجم مسافران، پیش‌بینی می‌شود بعد از اذان ظهر امروز بر حجم ترافیک بین‌شهری افزوده شود و این در حالی است که برخی از هموطنان، بعد از نماز عید را برای سفر انتخاب می‌کنند.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ترافیک بالا در یکی دو روز آینده لازم است تا هموطنان عزیز پیش از آغاز سفر، حتماً در تماس با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک (120)، از وضعیت ترافیکی مسیر مورد نظر، اطلاع حاصل کنند تا با زمان‌بندی مناسب از گرفتار شدن در ترافیک روزهای پیش‌ِرو جلوگیری کنند.

    به گزارش تسنیم، به‌گفته سرهنگ رحمانی هواشناسی برای امروز و فردا جوی آرام و پایدار را پیش‌بینی کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو