فونیکسریمکسبهتام

برخورد پلیس با سرعت غیرمجاز در تعطیلات

عصر خودرو- تعطیلات عیدفطر و هم‌زمانی اش با تعطیلات پایان هفته فرصت خوبی برای مسافرت و خروج از شهر به ایجاد کرده، شمار زیادی از پایتخت نشینان نیز در این فرصت از شهر خارج شده‌اند و همین امر سبب خلوتی معابر و بزرگراه‌ها شده است، موضوعی که ممکن است وسوسه رانندگی با سرعت غیرمجاز را در برخی از شهروندان ایجاد کند و به همین دلیل پلیس راهور برای کنترل سرعت غیرمجاز در آماده باش است.

برخورد پلیس با سرعت غیرمجاز در تعطیلات
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ حسن عابدی، جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهارکرد:‌با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات پایان هفته، شمار زیادی از پایتخت‌نشینان راهی سفر شده‌اند، شماری دیگر نیز در منازل خود بوده و استفاده چندانی از وسیله نقلیه خود نمی کنند، به همین دلیل معابر و به خصوص شبکه بزرگراهی تهران خلوت شده است.

    وی با بیان اینکه خلوتی معابر نباید سبب وسوسه شدند برخی از رانندگان برای رانندگی با سرعت غیرمجاز شود، گفت: گرچه معابر خلوت شده و بار ترافیکی تهران کاهش پیدا کرده است، اما تغییری در عزم پلیس برای برخورد با تخلف سرعت غیرمجاز در معابر پایتخت به وجود نیامده و گشت‌های کنترل سرعت پلیس در این ایام نیز در بزرگراهها و معابر تهران حضور دارند و نسبت به اعمال قانون تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه ساز اقدام خواهند کرد.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: علاوه بر گشت‌های پلیس، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت نیز فعال بوده و تخلف سرعت غیرمجاز را ثبت خواهد کرد.

    عابدی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های پلیس راهور تهران مدیریت سرعت  رانندگان است، ادامه داد:‌ سرعت مجاز در بزرگراه‌های پایتخت درج شده و رانندگان نباید با سرعتی بیشتر از آن رانندگی کنند و در غیر اینصورت اگر سرعتشان بیش از 30 کیلومتر ساعت از سرعت مجاز بیشتر باشد، مشمول جریمه 200 هزار تومانی خواهد شد.

    وی با بیان اینکه پلیس در ایام تعطیلات بر تخلف سرعت غیرمجاز نظارت دارد، گفت: دور دور کردن، انجام حرکات نمایشی با خودرو، مزاحمت برای نوامیس، آلودگی صوتی و ... نیز از جمله دیگر تخلفاتی است که پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو