فونیکسریمکسبهتام

تردد در آزاد راه قزوین - کرج نیمه سنگین است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر تردد در باند جنوبی آزاد راه قزوین - کرج نیمه سنگین و روان است.

تردد در آزاد راه قزوین - کرج نیمه سنگین است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا،  سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: با توجه به پایان تعطیلات عید سعید فطر هم اکنون تردد خودروها در راه های ارتباطی استان از جمله آزاد راه های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.
    وی اضافه کرد: خوشبختانه رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس باعث شده اند تا ما طی دو روز گذشته با هیچ حادثه دردناکی روبرو نباشیم.
    وی درعین حال یادآور شد: از رانندگان می خواهیم تا ضمن حفظ رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، از هرگونه تغییر ناگهانی اجتناب و از سرعت های غیرمجاز نیز خودداری کنند.
    رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به بستن کمربندهای ایمنی توسط تمامی سرنشینان جلو وعقب خودرو، یادآور شد: رانندگان در طول سفر به توصیه های ایمنی پلیس مستقر در جاده ها و آزاد راه ها توجه کرده و با آنان همکاری لازم را به عمل بیاورند.
    هفت پاسگاه و هفت ایستگاه ثابت پلیس راه به همراه 60 تیم گشتی وظیفه حفاظت و ایمنی راه های استان را در تعطیلات عید سعید فطر برعهده دارند.
    استان قزوین دارای شش هزار و 671 کیلومتر راه است که 217 کیلومتر آن آزاد راه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهارهزار و 820 کیلومتر راه روستایی می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط