فونیکسریمکسبهتام

معاون جمعیت هلال احمر قزوین:

۱۵ هزار مسافر گرفتار ترافیک در اتوبان قزوین به رشت امدادرسانی شدند

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در تعطیلات عید سعید فطر از سوی هلال احمر به ۱۵ هزار مسافر گرفتار در ترافیک جاده ای در اتوبان قزوین به رشت امدادرسانی شد.

۱۵ هزار مسافر گرفتار ترافیک در اتوبان قزوین به رشت امدادرسانی شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، حکمت الله هاشمی با اشاره به پوشش امدادی مسافران گرفتار ترافیک جاده ای تعطیلات عید سعید فطر اظهارکرد: از صبح روز عید سعید فطر تا صبح روز جمعه 15 هزار نفر در محور اتوبان قزوین-رشت از جمعیت هلال احمر استان قزوین خدمات امدادی دریافت کردند.

    وی تعداد کل حادثه دیدگان این گره ترافیکی را 20 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در عملیات امداد رسانی به این افراد، هفت دستگاه وانت کمک دار و سه دستگاه آمبولانس به کارگیری شد.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: در جریان امدادرسانی به مسافران یاد شده، 10 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر قزوین و40 نفر نجاتگر داوطلب در قالب 15 تیم جاده ای شرکت کردند.

    هاشمی تصریح کرد: 29 بسته غذایی، 2 هزار کیلوگرم خرما، سه هزار بطری آب معدنی، یک هزار عدد قوطی کنسرو، سه هزار قرص نان و پنج هزار بسته بیسکوییت در جریان این عملیات در میان حادثه دیدگان توزیع شد.

    وی عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته با کمک جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی و پلیس راه قزوین و گیلان ضمن ارائه خدمات امدادی به مسافران گرفتار، گره ترافیکی نیز گشوده شد.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین بر اهمیت تعامل و هماهنگی میان دستگاه های امدادی به منظور خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم و مسافران تاکید کرد و گفت: اهمیت این تعامل در ایام تعطیلات، مسافرت ها و مواقع بروز حوادث دوچندان می شود.

    هاشمی همچنین این تعامل و هماهنگی را درخدمات رسانی به مردم در عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در گره ترافیکی جاده قزوین به رشت در تعطیلات عید سعید فطر مطلوب ارزیابی کرد.

    وی از مردم و مسافران خواست با توجه به توصیه های امدادگران و مسئولان دستگاه های امدادی، اوقات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنند و از وقوع حوادث و تلفات حاصل از آن بکاهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو