فونیکسریمکسبهتام

سرپرست مدیریت راه‌های استان مازندران خبر داد :

تمدید محدودیت‌‌های ترافیکی محورهای مازندران تا فرداصبح

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای منتهی به تهران

عصر خودرو- سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران با اشاره به اینکه هم‌اکنون ترافیک نیمه‌سنگینی در محورهای منتهی به تهران وجود دارد، گفت: محدودیت ترافیکی در محورهای استان تا صبح یکشنبه تمدید شده است.

تمدید محدودیت‌‌های ترافیکی محورهای مازندران تا فرداصبح
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سید محسن هاشمی اظهار داشت: مدیریت سفر از سوی مسافران در ایام تعطیلات عید فطر برای بازگشت به زادگاهشان در مازندران به‌خوبی انجام شده و شب گذشته و بامداد امروز ترافیک در محورهای استان مدیریت شده است.

    وی افزود: موج ترافیک محورهای استان در جاده چالوس به‌سمت کرج بوده که با یک‌طرفه شدن این جاده تا بامداد امروز مسافران از مازندران به البرز و تهران عزیمت کردند.

    سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران با ابراز اینکه به نظر می‌رسد بیش از 50 درصد خودروهای ورودی به استان در دیشب و امروز از استان خارج شدند تصریح کرد: امیدواریم بار ترافیکی محورهای شریانی استان تا ظهر فردا به پایان برسد.

    هاشمی با بیان اینکه ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور هراز و کندوان تا صبح فردا تداوم دارد، افزود: خودروهای سنگین در صورت ضرورت از محور سوادکوه به تهران و سایر نقاط کشور عزیمت کنند.

    وی با اشاره به ترافیک روان در محور سوادکوه، کیاسر و محورهای کناره‌ای استان گفت: به‌واسطه بارش باران از صبح امروز سطح جاده‌های مازندران لغزنده است که از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه ادامه مسیر دهند.

    سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران با تقدیر از مسافران به‌دلیل رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در ایام تعطیلات عید فطر افزود: خوشبختانه حادثه‌ای منجر به فوت در سطح محورهای استان گزارش نشده است.

    هاشمی یادآور شد: عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی مهم‌ترین علت وقوع تصادفات در تعطیلات امسال در سطح محورهای شمالی کشور بوده است.

    استان مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، رامسر و گلوگاه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو