فونیکسریمکسبهتام

آغاز تولید انبوه خودرو CS۳۵ چانگان در سایپا کاشان

عصر خودرو- مدیرعامل سایپا کاشان از نهایی شدن مراحل تولید آزمایشی این خودرو در شرکت سایپا کاشان خبر داد و گفت: تولید انبوه خودرو CS۳۵ از تیرماه امسال آغاز شده است.

آغاز تولید انبوه خودرو CS۳۵ چانگان در سایپا کاشان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، فریبرز شهباز با بیان مطلب فوق گفت: با نصب خطوط تولید بدنه خودروی CS35 با ظرفیت تولید 8 دستگاه در ساعت در سالن بدنه و همچنین اصلاحات خطوط سالن های رنگ و مونتاژ، مراحل تولید آزمایشی این محصول آغاز و با توجه به کسب اهداف شاخص های کیفی، از اوایل تیرماه وارد فاز SOP (شروع تولید انبوه) شده است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، به زودی محصول CS35 در دو مدل گیربکس اتوماتیک و گیربکس دستی به مشتریان عزیز تحویل خواهد شد.

    وی افزود: توسط تیمی متشکل ازکارشناسان مهندسی وکیفیت سایپا کاشان وشرکت چانگان به منظور صحه گذاری قطعات و فرایندهای بدنه، رنگ و مونتاژ، انجام تست پیمایش 5000 کیلومتر (مسیرهای کوهستانی، شهری واتوبانی) شاخص های کیفی و عملکردی این محصول را مورد ارزیابی قرار دادند. ضمن اینکه در راستای اخذ استاندارد آلایندگی در مرحله TA (تست آلایندگی گازهای منتشره وآلایندگی صوتی) باشرکت بازرسی کیفیت و استانداردایران، تست 3000 کیلومتر و تست هایType 1,2,3، تستShed (تست سنجش میزان بخارات متصاعد شده بنزین و هیدروکربن ها در قسمت های مختلف خودرو) و نیز تست های صوتی در خر دادماه اتمام یافته و در حال حاضر این محصول مراحل پایانی دریافت مجوز شماره گذاری از سازمان ملی استاندارد و پلیس راهور ناجا را طی می کند.

    مدیرعامل سایپا کاشان در ادامه با پیش بینی انجام به موقع تعهدات و واگذاری خودروهای ثبت نامی به مشتریان عزیز اظهار امیدواری کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان شهریور ماه، بیش از 1000 دستگاه از این محصول در شرکت سایپا کاشان تولید و تحویل مشتریان خواهد شد.

    وی با اشاره به تاکیدات مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا مبنی بر لزوم سرعت بخشی داخلی سازی قطعات این خودرو بیان داشت: با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های شرکت سایپاکاشان، از حضور سرمایه گذاران کشور و منطقه جهت قطعه سازی و ایجاد شبکه تامین قطعات در مجاورت این کارخانه که موجب رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی منطقه، ایجاد اشتغال، کاهش هرینه های حمل و نقل قطعات، کاهش ترافیک جاده ای، بهبود زنجیره تامین و.... خواهد شد، استقبال می کنیم.

    مدیرعامل سایپاکاشان در بخش دیگری از اظهارات خود خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، قصد داریم تا پایان امسال در فاز نخست حدود 21 درصد از قطعات این خودرو را در داخل کشور تولید نموده و در فازهای بعدی، عمق داخلی سازی این محصول را افزایش دهیم.

    گفتنی است محصولCS35 یک خودروی SUV کوچک، (CUV) شهری، اقتصادی و مناسب برای استفاده خانواده های ایرانی با استایل به روز و ظاهری زیبا، راحتی رانندگی و مصرف سوخت پایین با راندمان عملکرد بسیار بالا است و موتور این خودرو H16  یک موتور قوی، کم صدا و پاک است.

    علاوه بر این فضای داخلی بزرگ، دید عریض و مسلط در رانندگی، صدای بسیار کم داخل اتاق NVH– فرمان نرم و handling بسیار خوب – سیستم ترمز دیسکی (4 چرخ) با عملکرد بسیار خوب ، صندلی های چرم و بسیار راحت، ایربگ راننده، سرنشین و جانبی، سیستم ضد سرقت، فرمان برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک، آیینه های جانبی برقی، سان روف برقی، کروز کنترل، سیستم صوتی با کیفیت با کنترل صدا پخش روی فرمان از ویژگی های این خودرو است که لذت رانندگی را دوچندان می کند.

    لازم به ذکر است در حال حاضر شرکت چانگان با خودروسازان بزرگی چون فورد، سیتروئن، مزدا و ولوو همکاری می نماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو