فونیکسریمکسبهتام

در راستای اجرای طرح ارتقاع امنیت اجتماعی؛

۵۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان ورزقان توقیف شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف ۵۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد.

۵۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان ورزقان توقیف شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ قاسم نظری پیش از ظهر دوشنبه در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: ‌تداوم طرح های امنیت بخش پلیس با هدف پیشگیری از رفتارهای نابه هنجار و افزایش آرامش و امنیت عمومی از جمله اولویت هایی است که در سال جدید با جدیت در برنامه ریزی ها مورد تاکید قرار گرفته است.

    وی ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد 20 دستگاه موتورسیکلت به علت تخلف راکبان آنها ازجمله نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، فاقد مدارک و پلاک و 34 دستگاه خودرو متخلف توقیف و هم چنین تعداد 23 قلم کالای ممنوعه ومقادیری مواد مخدر کشف و تعداد 24 نفرمتخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان هدف پلیس از اجری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت منزل، خودرو و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط