فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان:

مرحله دوم طرح تابستانه پلیس راهور آغاز شد

کنترل نقاط حادثه خیز

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از آغاز مرحلهٔ دوم طرح تابستانی پلیس راهور در شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: این طرح تا دوم مهرماه ادامه دارد.

مرحله دوم طرح تابستانه پلیس راهور آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از  مهر، سرهنگ حمید معین زاده اظهار کرد: اجرای طرح تابستانی پلیس راهور استان با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود از بعد از ماه مبارک رمضان آغاز و تا دوم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

    وی پوشش کامل نقاط حادثه خیز را از اقدامات این پلیس در این طرح برشمرد و افزود: کلیه نقاط حادثه خیز در سطح معابر شهری در استان شناسایی و تحت پوشش کامل عملیات ترافیکی قرار خواهد گرفت.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان کنترل سرعت خودروها را با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت جدید از دیگر اقدامات این پلیس در زمان اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: امسال در تلاش هستیم تا با همکاری رانندگان وسایل نقلیه بتوانیم آمار تصادفات و تلفات ناشی حوادث رانندگی را در سطح شهرهای استان کرمان کاهش دهیم.

    سرهنگ معین زاده ادامه داد: برابر بند «ب» ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در مواردی که قرائن و شواهد حاکی از حالت مستی یا استفاده راننده از مواد مخدر و روان گردان باشد ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از تجهیزات لازم نسبت به انجام تست مربوطه اقدام می‌کنند.

    وی همچنین از تشدید برخورد پلیس راهور با ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل آلودگی صوتی، حمل حیوانات و سگ گردانی در حین رانندگی و دودی کرن شیشه‌های وسیله نقلیه خبر داد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان بیان کرد: ماموران پلیس راهور در سطح استان کرمان در تلاش‌اند تا بتوانند با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی و همچنین اقدامات فرهنگی و کنترل تخلفات حادثه ساز، امنیت ترافیکی حداکثری را در سطح استان ایجاد کنند تا شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات در سطح استان باشیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو