فونیکسریمکسبهتام

پانزدهیمن نمایشگاه خودرو شیراز (۱۲)

نسل جدید روغن موتور فوسر ویژه خودروهای دیزل به‌زودی در ایران عرضه می‌شود

عصر خودرو- محصولات روان کننده فوسر، محصول شرکت دوران اویل آلمان چند ماهی است توسط شرکت اسپید پارت دیبا به بازار ایران عرضه می‌شود.

نسل جدید روغن موتور فوسر ویژه خودروهای دیزل به‌زودی در ایران عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰
  • نسل جدید روغن موتور فوسر ویژه خودروهای دیزل به‌زودی در ایران عرضه می‌شود
  • نسل جدید روغن موتور فوسر ویژه خودروهای دیزل به‌زودی در ایران عرضه می‌شود
  • نسل جدید روغن موتور فوسر ویژه خودروهای دیزل به‌زودی در ایران عرضه می‌شود
  • نسل جدید روغن موتور فوسر ویژه خودروهای دیزل به‌زودی در ایران عرضه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این محصولات هرچند به‌تازگی وارد بازار کشور شده‌اند اما به دلیل کیفیت بالایی که دارند موردتوجه مصرف‌کننده‌ها قرارگرفته‌اند و توانسته‌اند جای خود را در بازار باز کنند. در زمینه حضور فوسر در نمایشگاه شیراز با جواد میرآفتابی، مدیر فروش اسپید پارت دیبا به گفتگو نشستیم.
میرآفتابی در زمینه حضور برند فوسر در نمایشگاه خودرو شیراز گفت:"برند فوسر در چند ماهی که از شروع فعالیت آن در ایران می‌گذرد به دلیل خصوصیات ویژه‌ای که دارد توانسته به‌خوبی خود را در بازار مطرح کند اما همچنان نیاز به فعالیت‌های بیشتری برای معرفی این برند هست. به این دلیل ما به سه هدف اصلی به شیراز آمده‌ایم. یکی از مهم‌ترین مسایل برای ما برندیگ فوسر و معرفی محصولات این برند و اصالت آن‌ها به عموم است. در کنار این ما برای گسترش شبکه توزیع خود به دنبال یافتن نمایندگی انحصاری برای استان فارس هستیم تا شبکه توزیع در استان را مدیریت کند. درنهایت تلاش داریم مشتریان نهایی را بیشتر با فوسر آشنا کنیم."
وی افزود:"در طی نمایشگاه ملاقات‌های خوبی با تعدادی از عرضه‌کنندگان با سابقه روغن در استان فارس داشته‌ایم و گفتگوهایی برای نمایندگی با آن‌ها انجام شده است. فوسر برند ویژه‌ای در ایران است چراکه در سایت شرکت دوران اویل آلمان به‌طور مشخص به اسپید پارت دیبا به‌عنوان نماینده این برند در ایران اشاره شده است و این مسئله باعث می‌شود ما حساسیت‌های ویژه‌ای نسبت به نمایندگی‌ها داشته باشیم چراکه در نمایندگی‌ها نیز باید استانداردهای مدنظر فوسر رعایت شود. نمایندگی فوسر باید خاص باشد همان‌طور که ما برای فوسر آلمان ویژه بودیم. در دو روز اول بیش از 10درخواست برای نمایندگی دریافت کردیم که پس از پایان نمایشگاه آن‌ها را بررسی می‌کنیم تا در صورت مطابقت با استانداردهای فوسر در زمینه انبار و آشنایی با شبکه فروش و خوشنامی، نماینده خود را معرفی کنیم."
میرآفتابی در زمینه میزان استقبال در نمایشگاه خودرو شیراز گفت:"برای ما این نمایشگاه بسیار مثبت بود. طی روزهایی که از نمایشگاه گذشته است می‌توانم بگویم نمایشگاه برای ما بسیار بهتر از نمایشگاه‌هایی مانند گرگان و کرمان بود."
وی در زمینه عرضه محصولات جدید فوسر در ایران گفت:"فوسر در آلمان تنوع بسیار گسترده‌ای دارد. این شرکت توان زیادی در زمینه تحقیق و توسعه دارد و به همین دلیل محصولات متنوعی را عرضه می‌کند. ما هم به‌مرور تلاش داریم محصولاتی را که با نیازهای بازار ایران مطابقت دارد را در کشور عرضه کنیم و در این زمینه برای عرضه نسل جدید روغن‌های موتور خودروهای دیزل و روغن گیربکس‌های دو کلاچه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم."
وی افزود:"در حال حاضر عمده خودروهای دیزل در ایران از روغن‌های CH4 استفاده می‌کنند درحالی‌که نسل جدید روغن‌موتور ویژه خودروهای دیزل از سوی فوسر عرضه شده است که با نیازهای خودروهای دیزل روز جهان همخوانی دارد و در خودروهای دیزل جدید که در ایران عرضه می‌شود نیز باید مورد استفاده قرار گیرد. برای این منظور روغن‌موتورهای CI4 و CJ4 را تا یک ماه دیگر به بازار عرضه خواهیم کرد. این روغن‌موتورها ویژه خودروهای دیزل نسل جدید هستند که در ایران نیز در حال تردد هستند. این روغن‌موتورها باعث افزایش دوام موتور خودروهای دیزل می‌شوند و این مسئله در درازمدت منافع مالی صاحبین این خودروها را تامین می‌کند."
میرآفتابی در زمینه عرضه روغن گیربکس‌های دو کلاچه نیز گفت:"گیربکس‌های دو کلاچه در چند سال اخیر در بازارهای جهانی فراگیر شده‌اند و واحد مهندسی و تحقیق و توسعه دوران اویل در آلمان به همین دلیل روغن ویژه‌ای برای این گیربکس‌ها طراحی و تولید کرده است. در بازار ایران به‌مرور شاهد افزایش این خودروها هستیم و بعضی از خودروهای جدیدی که در آینده نزدیک به بازار کشورمان عرضه می‌شوند از همین سیستم بهره می‌گیرند و به همین دلیل ما در کنار روغن گیربکس‌های اتوماتیک مبتنی بر مبدل گشتاور، در آینده نزدیک روغن مخصوص گیربکس‌های دو کلاچه را نیز وارد بازار ایران خواهیم کرد. روغن‌های ویژه گیربکس‌های دوکلاچه فوسر، تاییدیه فولکس‌واگن آلمان را دارند و علاوه بر این، پارت نامبر فولکس‌واگن هم برای این روغن‌ها از سوی فولکس‌واگن اختصاص یافته است که نشان‌دهنده تایید این شرکت بر کیفیت این روغن گیربکس است."

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم