فونیکسریمکسبهتام

تخلفات رانندگی در ۱۲ نقطه شهر ایلام با دوربین ثبت می شود

عصر خودرو- رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: ثبت تخلفات رانندگی در ۱۲ نقطه هسته مرکزی سطح شهر ایلام از ابتدای مردادماه با استفاده از دوربین انجام می شود.

تخلفات رانندگی در ۱۲ نقطه شهر ایلام با دوربین ثبت می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سروان ابوالفضل خانجانی اظهار داشت: تخلفات رانندگی در هسته مرکزی شهر ایلام از این تاریخ با استفاده از دوربین ها ثبت و ضبط شده و قبض جریمه توسط اداره پست به آدرس مالکان وسیله نقلیه ارسال می شود.

    وی هدف از اجرای این طرح را کاهش تخلفات ، تسهیل در عبور و مرور و انضباط اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: تخلفاتی همچون عبور از چراغ قرمز، حمل مسافر با وسیله شخصی، توقف دوبله و یا هرگونه توقفی که منجر به سد معبر شود، توسط دوربین ها ثبت و اعمال قانون شده و قبض جریمه از طریق پست به آدرس مالکان ارسال می شود.

    رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از رانندگان خواست نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته و از هرگونه تخلف حادثه ساز، توقف دوبله و توقفی که منجر به سد معبر شود، جدا خودداری کنند.

    خانجانی تاکید کرد: دوربین های سطح شهر در هسته مرکزی در تقاطع سعدی، ابتدای تختی، سعدی شمالی و جنوبی، میدان 22 بهمن ، ابتدای سیدالشهداء، ابتدای آیت الله حیدری ، به خصوص ایستگاه هفت چشمه، میدان کشوری، تقاطع رسالت و حیدری ، تقاطع رسالت و مدرس و میدان مادر جانمایی شده و امیدواریم رانندگان از انجام تخلف بویژه در این مناطق پرهیز کنند.

    وی از مسئولان شورای ترافیک به ویژه معاونت عمرانی ، شهرداری ، فرمانداری و نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: در صدد هستیم تخلفات رانندگی در تمامی معابر سطح شهر را از طریق دوربین کنترل و بصورت الکترونیک قبض جریمه را صادر و به آدرس مالکان ارسال کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط