فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

توقیف خودرو در زنجان کاهش دارد

رانندگان زنجانی قانون مدارتر شدند

عصر خودرو-رئیس پلیس راه استان زنجان از کاهش توقیف خودرو طی سه ماه سالجاری در جاده های استان زنجان خبر داد.

توقیف خودرو در زنجان کاهش دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی با اشاره به توقیف خودرو طی سه ماه سالجاری در جاده های استان زنجان، افزود: توقیف خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 10 درصد کاهش داشته است.

    وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی توقیف موتور سیکلت هم بیش از 12 درصد کاهش داشته است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان  علت اصلی توقیف خودرو طی این بازه زمانی را سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکات نمایشی و نداشتن گواهینامه عنوان کرد و گفت: طی سالجاری نیز پلیس با رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد جدی می کند.

    شیرمحمدی تصریح کرد: خودروهایی که خلافی بالای یک میلیون تومان داشته و تخلفات بسیار حادثه ساز داشتند به پارکینگ منتقل شدند و پلیس مانع مسافرت آنها شد.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: هدف پلیس از توقیف خودرو حفظ امنیت جانی مردم است و متاسفانه رانندگان با سرعت بالا اقدام به  رانندگی می کنند و علاوه بر جان خود، سلامت و امنیت دیگران را هم به خطر می اندازند.

    شیرمحمدی یادآور شد: خوشبختانه از اواخر اسفند ماه سال گذشته با افزایش دو برابری جریمه ها، توقیف خودرو و موتور سیکلت کاهش یافته است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت با رهگیری به سامانه 1101202020 استعلام خود را از خلافی خودرو داشته باشند.

    شیر محمدی یاد آورشد:  برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی تردد خودروهای دارای تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه در جاده‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده، این خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

    وی افزود: خوشبختانه با قانون مدار شدن رانندگان به تبع توقیف خودرو هم کاهش یافته است و در این میان باید فرهنگ قانون مداری بین رانندگان تقویت شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو