فونیکسریمکسبهتام

شرایط متنوع خرید نقدی، اقساطی و مشارکتی تویوتا ۲۰۱۶ از سوی ایرتویا اعلام شد

عصر خودرو- ایرتویا، نماینده تویوتا ژاپن در ایران در بخشنامه جاری فروش خود، شرایط متنوعی را برای خرید کرولا ۲۰۱۶ در نظر گرفته است.

شرایط متنوع خرید نقدی، اقساطی و مشارکتی تویوتا ۲۰۱۶ از سوی ایرتویا اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، علاقه‌مندان به خرید تویوتا کرولا 2016 می‌توانند از میان شرایط متنوع ارائه شده از سوی تویوتا، یکی از روش‌های فروش نقدی، اقساطی و یا مشارکتی را با توجه به بودجه خود انتخاب کنند.
    در روش خرید نقدی، دو مدل XLI و مدل جدید XLI تیپ X برای فروش عرضه شده است. قیمت مدل XLI برای خرید نقدی 123,100,000 تومان است و تیپ X با امکانات کامل‌تر قیمتی معادل 131,200,000 تومان دارد. هر دو این خودروها به‌صورت تحویل فوری به فروش می‌رسند و با پرداخت مبلغ خودرو بلافاصله در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.
    برای هر دو خودرو شرایط فروش اعتباری نیز فراهم شده تا خریداران علاقه‌مند به این خودروها بتوانند با بودجه‌ای محدودتر خودروهای خود را دریافت کنند. کرولا XLI کرولا با دو پیش پرداخت 95,100,000 و 77,914,000 تومانی عرضه می‌شود که در حالت اول باقی مانده مبلغ را در چهار قسط دوماهه هر یک به مبلغ 7میلیون تومان خواهید پرداخت و در حالت دوم کل مبلغ را در شش قسط سه‌ماهه با اقساط 8,980,000 پرداخت می‌کنید. تیپ X را نیز می‌توانید به‌صورت اقساطی خریداری کنید. برای این منظور دو پیش پرداخت 103,200,000 و 86,080,000 پیشنهاد شده است که دوره‌های بازپرداخت آن‌ها چهار قسط دوماهه و شش قسط سه‌ماهه است. در روش فروش اعتباری نیز تحویل خودروها به‌صورت فوری خواهد بود.
    علاوه بر این، تویوتا شرایط فروش مشارکتی را نیز با سود مشارکت 20 تا 22درصد و سود انصراف 18 تا 20درصد در دوره‌های 90، 120 و 180 روزه عرضه کرده است ضمن آنکه دو میلیون تومان نیز تخفیف ویژه در زمان تکمیل وجه به خریدار تعلق می‌گیرد. پرداخت‌ها در این طرح فروش ثابت است و پیش پرداخت در آن 42تومان بوده و در فواصل 30 و 60 روزه نیز باید هر بار 14میلیون تومان پرداخت کنید.
    جهت آگاهی از شرایط فروش کرولا می‌توانید بخشنامه فروش زیر را ببینید.


    جهت کسب اطلاع از شرایط متنوع فروش انواع محصولات تو.یوتا و لکسس می‌توانید به وبسایت ایرتویا به آدرس www.irtoya.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو