فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپا:

قرارداد با سیتروئن مبتنی بر اقتصاد مقاومتی بزودی نهایی می شود

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه قرارداد با سیتروئن بزودی امضا می شود، تاکید کرد: این قرارداد همسو با سیاست های دولت و اقتصاد مقاومتی و با دقت کامل نهایی می شود.

قرارداد با سیتروئن مبتنی بر اقتصاد مقاومتی بزودی نهایی می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مهدی جمالی درباره دیدار عصر دیروز(یکشنبه) با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز(دوشنبه) به ایرنا گفت: در این دیدار درباره مذاکرات سایپا با سیتروئن، توضیحاتی به نمایندگان داده شد.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: سرمایه گذاری خارجی باید به صورت کامل شامل سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی، توسعه صنعت قطعه سازی کشور و افزایش صادرات انجام شود که همه این اصول در قراردادهای شرکت با دقت در حال بررسی است.
    جمالی درباره قرارداد سیتروئن نیز اضافه کرد: با توجه به اینکه، این قرارداد در نوع خود برای نخستین بار در صنعت خودروسازی کشور درحال عملیاتی شدن است، تامین سرمایه گذاری آن از طریق خرید سهام سایپا کاشان، حداکثر سرمایه گذاری در قوای محرکه، مشارکت در تحقیق و توسعه و گسترش قطعه سازی همراه با صادرات 30 درصدی محصولات مشترک و تولید آخرین مدل از محصولات شرکت سیتروئن صورت می پذیرد.
    وی تصریح کرد: بر همین اساس به نظر می رسد تا نهایی شدن قرارداد فاصله چندانی وجود ندارد.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه قرارداد با شرکت نیسان(ژاپن) نیز جاری است و باید اجرایی شود، اظهار کرد: در زمان تحریم ها با شرکت نیسان دچار مشکل شدیم؛ این شرکت پیش از اعمال تحریم ها همکاری با پارس خودرو را رها کرد اما اکنون در حال مذاکره با این شرکت برای از سرگیری دوباره همکاری ها هستیم.
    وی، سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت را «سرمایه گذاری مشترک و توسعه صادرات» عنوان و تاکید کرد که سایپا به طور حتم این سیاست را پیگیری می کند.
    به گزارش ایرنا، در جلسه دیروز، مدیران عامل سایپا و ایران خودرو به همراه رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع(ایدرو) به ارائه گزارش از فعالیت ها و برنامه های خود پرداختند و نیازها و درخواست های خود را مطرح کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو