فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار قرچک:

عملکرد اتوبوسرانی قرچک در مناسبت های مختلف مطلوب بوده است

عصر خودرو- معاون اداری و مالی شهرداری قرچک گفت: اتوبوسرانی قرچک با حجم کار فراوان، تا کنون خدمات مطلوبی در مناسبت های مختلف ارائه داده است.

عملکرد اتوبوسرانی قرچک در مناسبت های مختلف مطلوب بوده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، عبدالعظیم منصوری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان اتوبوسرانی قرچک اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی از جمله سازمان هایی است که با متن مردم سر و کار دارد.

    معاون شهردار قرچک با اشاره به ضرورت خدمت رسانی مطلوب در ناوگان اتوبوسرانی افزود: خدمت رسانی مطلوب در حوزه حمل و نقل عمومی از جمله ناوگان اتوبوسرانی، در افزایش رضایتمندی شهروندان بسیار موثر است.

    وی با اشاره به گسترش خدمات ارائه شده در ناوگان اتوبوسرانی قرچک طی سال های اخیر ادامه داد: خوشبختانه تعامل مناسبی میان سازمان اتوبوسرانی قرچک و نهادها و ارگان های استانی و شهرستان برقرار شده است.

    منصوری با ارزیابی عملکرد سازمان اتوبوسرانی شهرداری قرچک طی سال های اخیر بیان داشت: اتوبوسرانی قرچک با این حجم کار، تا کنون خدمات مطلوبی در مناسبت های مختلف ارائه داده است.

    معاون شهردار قرچک یادآور شد: البته ما به وضعیت موجود قانع نیستیم و باید از ظرفیت های مختلف برای بهبود وضعیت و افزایش خدمت رسانی به مردم در حوزه حمل و نقل شهری استفاده کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط