فونیکسریمکسبهتام

تجربه‌ای متفاوت از رانندگی با لازارت وازوما GT

عصر خودرو: لازارت وازوما GT نه کاملا یک موتورسیکلت است و نه یک خودرو. در شرایطی که این وسیله نقلیه دارای چهار چرخ است اما دو چرخ عقب به اندازه ای به یکدیگر نزدیک هستند که همانند یک چرخ غول پیکر عمل می کنند.

تجربه‌ای متفاوت از رانندگی با لازارت وازوما GT
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصرایران، در شرایطی که بسیاری از جنبه های نوآوری در بازار خودرو امروزه در درجه نخست روی فناوری های خودران و استفاده از پیشرانه های الکتریکی متمرکز شده اند، برخی شرکت ها همچنان برای طراحی و معرفی خودروهایی با ظاهر متمایز که برای لذت بردن از سواری شکل گرفته اند، وقت صرف می کنند. تنها کافی است نگاهی به لازارت وازوما GT بیندازید تا هرچه بیشتر متوجه این مساله شوید.

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، لازارت وازوما GT نه کاملا یک موتورسیکلت است و نه یک خودرو. در شرایطی که این وسیله نقلیه دارای چهار چرخ است اما دو چرخ عقب به اندازه ای به یکدیگر نزدیک هستند که همانند یک چرخ غول پیکر عمل می کنند.

با توجه به مرکز ثقل پایین و صندلی هایی با عمق کم، دو سرنشین لازارت وازوما GT به واقع کل 385 اسب بخار نیروی پیشرانه هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژدار که از طریق جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک به آسفالت جاده منتقل می شود را احساس خواهند کرد. این خودرو 2 هزار پوند (907 کیلوگرم) وزن داشته و توانایی تولید 387 پوندفوت گشتاور را دارد و از این رو دارای نسبت وزن به قدرت بی بدیلی است. تجربه شتاب گیری با لازارت وازوما GT به واقع منحصر به فرد است. قیمت این خودرو بر اساس سفارش مشتری تعیین خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط