فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایران خودرو خبر داد

واریز سهم ایران خودرو و پژو به حساب "ایکاپ"

عرضه محصول جدید ایران خودرو تا زمستان

عصر خودرو- گروه پژو و ایران خودرو سهم خود از شرکت مشترک "ایکاپ" را به حساب این شرکت واریز کردند تا نخستین سرمایه گذاری و سهامداری مستقیم یک شرکت خارجی در صنعت خودروی ایران انجام شود.

واریز سهم ایران خودرو و پژو به حساب "ایکاپ"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صبح امروز پس از به صدا درآوردن زنگ آغاز به کار بازار سرمایه در ساختمان بورس تهران، در جمع خبرنگاران از واریز سهم ایران خودرو و پژو به حساب شرکت مشترک خبر داد و اظهار کرد: گروه صنعتی ایران خودرو و پژو در مرحله جدید همکاری های خود یک شرکت مشترک به نام ایکاپ ایجاد کرده اند که هر یک از آنان در چند روز گذشته سهم خود به مبلغ 450میلیارد ریال را واریز کردند.

    هاشم یکه زارع گفت: پس از برجام و با فرصتی که با تلاش های دولت و تدبیر و امید ایجاد کرد، تلاشی ویژه را برای توسعه همکاری های بین المللی آغاز کردیم که در این میان، شرکت پژو به واسطه سابقه حضور در ایران نخستین همکاری را با ایران خودرو آغاز کرد. وی افزود: همانطور که پیشتر نیز اعلام کردیم، پژو تنها شریک و همکاری خارجی ما نخواهد بود و علاوه بر مرسدس بنز، چند شرکت مطرح خارجی و صاحب تکنولوژی دیگر هم در حال مذاکره برای عقد قرارداد و همکاری مشترک با ایران خودرو هستند.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه مراحل همکاری مشترک در قالب این شرکت، با جدیت تمام و طبق برنامه در حال طی شدن است،‌ افزود: مرحله بعدی در خصوص همکاری ایران خودرو و پژو، ثبت رسمی شرکت ایکاپ است که طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

    عرضه 207 صندوقدار

    وی همچنین با اشاره به عرضه محصول جدید افزود:گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای برنامه هفت ساله توسعه محصول، خودرو 207 صندوقدار را در زمستان امسال به بازار عرضه می کند. 

    مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد:این محصول با تکیه به توان داخلی تولید شده و بهمن ماه وارد بازار می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو