فونیکسریمکسبهتام

سال آینده، وانت شوکا دیزل می آید

عصر خودرو : شوکا دیزل با استفاده همزمان از مزایای اتاق وانت شوکا دوگانه سوز و موتور دیزل، اولین وانت استاندارد و به روز در ایران است که در سال ۱۳۹۰ روانه بازار خواهد شد.

سال آینده، وانت شوکا دیزل می آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳:۳۸


    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از موج، احمدرضا چاووشی معاون توسعه و تحقیقات مهندسی شرکت زامیاد، با بیان این مطلب گفت: به نبال استقبال گسترده و مزایای گوناگون در تولید و عرضه وانت دیزل شرکت زامیاد، بنا به درخواست بازار و احترام به خواسته مشتریان، شرکت زامیاد محصول جدید خود را با نام شوکا دیزل در سال 1390 روانه بازار می کند.
    وی درباره مشخصات محصول جدید شرکت زامیاد افزود: این محصول با استفاده همزمان از مزایای اتاق وانت شوکا دوگانه سوز و موتور دیزل با سطح آلایندگی یورو3، اولین وانت کاملاً استاندارد و به روز ایران خواهد بود.
    چاووشی اظهار داشت: وانت شوکا دیزل علاوه بر استفاده از مزایای قوای محرکه دیزل که شامل مصرف سوخت کمتر، هزینه تعمیر و نگهداری پایین موتور دیزل به نسبت دیگر موتور ها است از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد اتاق وانت شوکا، تولید شرکت زامیاد نیز بهره مند است که به دلیل فضای بیشتر و رعایت اصول ارگونومی و زیبایی بکار رفته در طراحی بدنه؛ راحتی سرنشین و راننده را به همراه دارد.
    معاون توسعه و تحقیقات مهندسی شرکت زامیاد درباره به روز رسانی این محصول بیان کرد: استفاده از گیربکس مدرن و پنج دنده، فرمان هیدرولیک، کولر، سیستم تعلیق نرم برای راحتی هر چه بیشتر سرنشینان، استفاده از تایرهای رادیال، ترمز ضدقفل، جلو آمپر جدید و همچنین استفاده از اقلام و تجهیزات استاندارد بصورتی که استانداردهای الزامی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران را دارا می باشد، از دیگر اصلاحات اساسی در این محصول است.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: نمونه سازی و تست های این خودرو در واحد تحقیق و توسعه شرکت زامیاد به اتمام رسیده است و اواسط سال آینده این محصول به تولید انبوه خواهد رسید.
    کرمان موتوراکستریم