فونیکسریمکسبهتام

توسعه فنی مهم ترین راهکار برای استانداردسازی لاستیک

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی گفت : تحقیق و توسعه فنی مهم ترین راهکار برای استانداردسازی لاستیک خودروها و پیشگیری از حوادث جاده ای است .

توسعه فنی مهم ترین راهکار برای استانداردسازی لاستیک
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رامین نورقلی پورعضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی  با اشاره به این که ارتقای صنعت لاستیک سازی ایران راهکار مناسبی برای جلوگیری از واردات لاستیک های بی کیفیت و بازسازی شده به ایران است، اظهار کرد: با ارتقای تولیدات داخلی باید در کاهش کالاهای وارداتی برای کسب خودکفایی تلاش کنیم این در حالی است که اکنون با ورود کالاهای وارداتی مانند لاستیک های بی کیفیت از کشورهای شرقی و جنوب شرقی از مناطق مرزی به کشور مواجه هستیم و لازم است مجلس با تشکیل کمیسیون های تخصصی برای رفع بحران های پیش روی صنعت داخلی اقدامات لازم را انجام می دهد.

    وی با اشاره به اینکه لاستیک های داخلی دارای کیفیت مناسب است و با کمی ارتقای می توان نیازهای صنعت خودرو کشور را تامین کرد، گفت:  با پیشرفت این صنعت نه تنها در تامین نیازهای داخلی موفق می شویم بلکه با کمی همت نیز می توانیم رتبه خوبی را در بازار جهانی به دست آوریم.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی افزود:‌ اکنون دربخش های مختلف صنعت و کالاهای صادراتی توانسته ایم به جایگاه های قابل توجهی دست یابیم اگر به طور جدی وارد این امر شویم می توانیم با برندسازی در صنایع مختلف بازار جهانی را به نفع خود در اختیار بگیریم.

    عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد : تا زمانی که تغییراتی در روند کیفیت ،توسعه تولیدات داخلی براساس افزایش راندمان به وجود نیاید و نتوانیم در بازاریابی و ارتقای برندهایمان موفق شویم مشکلات صنعت داخلی ایران رفع نمی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط