فونیکسریمکسبهتام

قابل اعتماد‌ترین خودروهای آلمانی (+عکس)

عصر خودرو- ب ام و سری ۳ بهترین فروش خودروهای لوکس در جهان را از آن خود کرده است.

قابل اعتماد‌ترین خودروهای آلمانی (+عکس)
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از "اتوگاید"،ویژگی‌های زیادی رانندگان و مشتریان را به سمت خودروهای آلمانی می‌کشاند. در این میان می‌توان به قابلیت‌های عملکردی بالا، کلاس لوکس جهانی، طراحی متفکرانه، ظاهر زیبا و جذاب و تجربه رانندگی درجه یک خودروهای آلمانی اشاره کرد.

     مشتریان خودروهای جدید و کار کرده در دنیا  اغلب در جستجوی "بی ام و"، "آ ئو دی"، "پورشه"، "فولکس واگن" یا "مرسدس بنز" هستند که به معنای دست‌یابی به طعمی از زندگی سطح بالای خودرویی است. ا

    گربه دنبال سدان خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه باشید، یا طرفدار یک خودروی اسپورت با عملکرد بالا، یا اگر چیزی بین این دو لازم دارید و یا برعکس خواهان خودروهای لوکس و تشریفاتی هستید، به هر حال یک گزینه آلمانی مناسب برای شما وجود دارد.

    در این مطلب 5 دستگاه از قابل اعتمادترین خودروهای آلمان براساس تجربیات و تحقیقات کارشناسان و همچنین آمار منتشره از سوی "جی. دی پاور" مشخص شده‌اند. تمامی این اطلاعات نتیجه داده‌ها و تحلیل آن روی خودروهای سه سال گذشته است.

    مرسدس بنز کلاس E

    برند تجاری مرسدس بنز به تازگی در میان برترین‌های قابل اطمینان در فهرست تحقیقات "جی. دی پاور" جا گرفت. مطالعات و ارزیابی‌های کارشناسان نیز نشان می‌دهد که سدان و استیشن محبوب سری E یک مدل لوکس و قابل اطمینان به شمار می‌آید و انتخاب فوق‌العاده برای فعالیت‌های خانواده است.

    موتورهای این خودرو در یک طیف وسیع به صورت V6 یا V8 و یا به صورت "بلوتک" دیزلی ساخته می‌شود. تا کنون بزرگترین شکایت از این خودرو در خصوص پوشش چرخ و تایرها و همچنین عملکرد نه چندان مناسب انژکتور بوده است.
    فولکس واگن جتا

    اگرچه امتیاز و نمره فولکس‌واگن پایین‌تر از متوسط صنعتی در تحقیق اخیر موسسه مطالعاتی "جی. دی پاور" است. اما اکثریت کارشناسان و مالکان از رانندگی بی‌مشکل و قابل اطمینان در این خودرو لذت می‌برند. با موتورهای دیزلی و بنزینی در بازار خودروهای کار کرده پیدا می‌شوند.
    این سدان که کمی از رده متوسط‌ های بازار گرانتر است، نیاز هر خریداری را تامین می‌کند و طرفداران میلیونی برای خود رقم زده است. در سال جدید یک خودروی قدرتمند با قابلیت بهینه‌سازی سوخت برای این خودرو معرفی شده که احتمالا بر محبوبیت بیشتر آن می‌افزاید.

    پورشه در مطالعه اخیر "جی. دی پاور" در نزدیکی‌های صدر فهرست باقی ماند. واکنش مثبت مالکان از رانندگی با این خودروی کانورتیبل بر ضریب اطمینان بیشتر این خودرو می‌افزود.

    مصرف متناسب سوخت، قابلیت ذخیره سخاوتمندانه از گزینه‌هایی هستند که فروش این مدل پورشه را افزایش دادند. از طرفی عملکرد نه چندان خوب حسگرهای موتوری باعث ایجاد لرزه در خودرو می‌شد از مشکلات مطرح شده پورشه محسوب می‌شوند.
    بی ام و سری3

    این خودرو بهترین فروش خودروهای لوکس در جهان را از آن خود کرده است. در مدل‌ها، شکل و ساختار و با موتورهای گوناگون وجود دارد تا هر کس با توجه به نیاز و سیلقه‌اش از آن بهره ببرد. با تمرکز بر عملکرد و راندمان بالا و رانندگی پاسخ‌گو و کنش‌گر در تمامی مدل‌ها خریداران می‌توانند سری 3 را در نسخه‌های کوپه، سدان و استیشن در اختیار بگیرند.

    آئودی R8

    به عنوان یک خودرو با کلاس جهانی پرفورمنس (خودروی های پرفورمنس خودرویی است که به طور خاص براى سرعت و قدرت ساخته شده است) آئودی R8 باید خودرویی راحت و قابل اطمینان باشد. استفاده از فناوری‌های اثبات شده، موتور 8 و 10 سیلندر، راحتی کابین، سامانه‌های اطلاعاتی و سرگرمی مدرن کافیست تا با خیال راحت از رانندگی لذت ببرید. اما مالکان توصیه می‌کنند که قبل از خرید چرخ‌ها و ترمز‌ها را چک کنید. نمره‌ای بالاتر از متوسط در فهرست مطالعه "جی. دی پاور" اعتماد به نفس این خودروسازی را بالا برده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو