فونیکسریمکسبهتام

مدیر بخش آفریقا، خاورمیانه و هند شرکت رنو:

اولویت رنو، توسعه صادرات قطعه و خودرو از ایران به سایر کشورهاست

عصر خودرو- مدیر بخش آفریقا، خاورمیانه و هند شرکت رنو، سه اولویت اصلی این خودروساز در ایران را «تولید قطعه و خودرو با کیفیت، استفاده از ظرفیت های قطعه سازان ایرانی برای بالا بردن میزان داخلی سازی و همچنین توسعه صادرات قطعه و خودرو از ایران به سایر کشورها» اعلام کرد.

اولویت رنو، توسعه صادرات قطعه و خودرو از ایران به سایر کشورهاست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا  ، «پیمان کارگر» میزان داخلی سازی خودروهای تندر 90، ساندرو و تندر90 پیکاپ را به ترتیب 60 ، 38 و 32 درصد اعلام کرد و گفت: برنامه رنو برای همه بازارهای استراتژیک از جمله ایران، افزایش درصد داخلی سازی به 80 درصد است.
    مدیرعامل رنو پارس اضافه کرد: این امر مستلزم تلاشی بی وقفه برای آموزش قطعه سازان و توامندسازی آنها و اجرای برنامه ای بلندمدت است.
    بر اساس این گزارش، خط تولید نسل جدید گیربکس های دستی (گیربکس پیشرفته JHQ)، با همکاری مهندسان ایرانی و متخصصان رنو، اوایل آبان ماه امسال در یک مجموعه صنعتی ایران (شرکت چرخشگر تبریز) افتتاح می شود؛ این شرکت به عنوان تامین کننده تولید گیربکس از سوی شرکت رنو برای انجام این پروژه مشترک انتخاب شده است.
    برای راه اندازی خط تولید گیربکس JHQ، شرکت رنو پارس حدود یک میلیون و 300 هزار یورو سرمایه گذاری کرده است؛ فاز نخست این پروژه یعنی مونتاژ گیربکس آبان ماه به بهره برداری می رسد و دو فاز دیگر پروژه یعنی داخلی سازی پوسته های گیربکس و همچنین شفت و دنده ها در مدت دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
    گیربکس JHQ ، نسل جدید گیربکس های دستی است و ایران از نخستین کشورهای تولیدکننده آن خواهد بود؛ با توجه به کیفیت بالا و تکنولوژی به روز، امکان صادرات این محصول از ایران نیز فراهم است.
    این گیربکس برای همه خودروهای سواری رنو - محصولاتی که اکنون تولید می شوند و محصولات آینده - در ایران قابل استفاده است.
    شرکت رنو فعالیت خود را از سال 2003 میلادی در ایران آغاز کرده و تاکنون سه پروژه عمده تولید تندر90 ، تندر 90 پیکاپ و رنو ساندرو را راه اندازی کرده و به زودی دو محصول جدید ساندرواستپ وی و فیس لیفت تندر 90 را روانه بازار خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو