فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای شهر ریگ گناوه خواستار شد

سرگرفته شدن ترخیص قطعات یدکی خودرو درگمرک

عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی شهر ریگ شهرستان گناوه گفت: با توجه به اینکه واردات قطعات یدکی خودرو از طریق گمرک این بندر آزاد بوده اما هم اینک ممنوع شده است، باید دوباره ترخیص آن از سرگرفته شود.

سرگرفته شدن ترخیص قطعات یدکی خودرو درگمرک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،علی قرائتی روز دوشنبه  افزود: هم اینک چندین شناور که حامل قطعات یدکی خودرو وارداتی هستند درمحل اسکله پهلو گرفته و اجازه تخلیه به آنان داده نمی شود که باتوجه به ماده 11 قانون و مقررات صادرات و واردات نباید مانعی صورت گیرد.
    وی اضافه کرد: این خواسته در نشستی با ناظر گمرکهای استان بوشهر و نماینده حوزه انتخابیه درگمرک این بندر مطرح که قول پیگیری و رفع آن از سوی آنان ارایه شد.
    قرائتی اظهارکرد: عمده مردم این بندر از طریق دریا ارتزاق می کنند و بخش زیادی از درآمد گمرک این بندر ماحصل واردات قطعات یدکی است و انتظار داریم مشکل بوجود آمده برطرف شود.
    رئیس شورای اسلامی شهر ریگ اظهارکرد: گمرک این بندر از گمرکهای قدیمی استان بوشهر است و باتوجه به رتبه دومی که در بین گمرکهای استان از لحاظ درآمد در سال گذشته کسب کرده ضرورت دارد، از دفتر به اداره ارتقا یابد.
    وی، وضعیت نامطلوب زیرساخت های بندری و گمرکی را از دیگر مشکلات منطقه عنوان کرد و گفت: تشکیلات بندری باید هرچه زودتر به اداره بندر وکشتیرانی واگذار شود.
    بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه از بنادر قدیمی استان بوشهر است که شغل عمده مردم آن به دریا وابسته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط