فونیکسریمکسبهتام

نصب کارت خوان و راه‌اندازی «کال سنتر» برای تاکسی‌های پایتخت تا پایان سال

عصر خودرو- رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نصب دستگاه‌های کارت خوان و اجرای پروژه کال سنتر برای تاکسی‌های پایتخت خبر داد.

نصب کارت خوان و راه‌اندازی «کال سنتر» برای تاکسی‌های پایتخت تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، میثم مظفر در مورد سرانجام نصب دستگاه‌های کارت خوان در تاکسی‌ها، با بیان اینکه به زودی این مهم به صورت پایلوت در برخی خودروها انجام می‌گیرد؛ گفت: بانک شهر متعهد به خرید تجهیزات لازم برای اجرای این طرح شده است و تا پایان شهریور ماه این طرح به صورت پایلوت انجام می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین در ادامه از راه‌اندازی سامانه «کال‌سنتر» در تاکسیرانی پایتخت تا پایان سال خبر داد و با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که عرضه و تقاضای سفر را به صورت سیستماتیک و هوشمند در شهر تهران و در ناوگان تاکسیرانی مدیریت کنیم، گفت: «کال‌سنتر» تاکسیرانی از طریق اپیلیکیشن موبایل فعالیت کرده و براساس آن نزدیک‌ترین تاکسی را به نزدیک‌ترین مسافری که تقاضای تاکسی دارد وصل می‌کنیم.

    وی با بیان این کال‌سنتر شامل اپیلیکیشن موبایلی است که در سیستم‌های سخت‌افزاری و موبایل رانندگان تاکسی تلفنی و گردشی نصب می‌شود و خودشان در حقیقت می‌توانند مسافران را شناسایی و جذب کنند. گفت: از طرف دیگر مسافر نیز می‌تواند راننده تاکسی، پلاک راننده، اسم راننده، موقعیت جغرافیایی و فاصله تاکسی را تا محل حضور خود به صورت آنلاین و بر روی صفحه تلفن همراه خود بببیند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در مرحله دوم تماس‌های متمرکزی به سامانه «کال‌سنتر» خواهیم داشت، افزود: براین اساس اپراتورها در سامانه «کال‌سنتر» به صورت شبانه‌روزی نسبت به پاسخ‌دهی اقدام می‌کنند به گونه‌ای که اگر شهروندان نیاز به تاکسی دربستی داشته باشند، می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با «کال‌سنتر» تاکسیرانی شهر تهران تماس بگیرند و اپراتورها با توجه به موقعیت فرد تماس‌گیرنده، نزدیک‌ترین تاکسی را به صورت آنلاین مشاهده و به فرد تماس‌گیرنده ارجاع دهند.

    مظفر گفت: پروژه «کال‌سنتر» تحول بزرگی در تاکسیرانی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال، آن را در شهر تهران اجرایی کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو