فونیکسریمکسبهتام

ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس با استاندارد یورو ۴ تا پایان مرداد ماه

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس با استاندارد یورو ۴ تا پایان مرداد خبر داد.

ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس با استاندارد یورو ۴ تا پایان مرداد ماه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران  گفت‌: ‌در حال حاضر در کلانشهر تهران 3 هزار و 500 دستگاه اتوبوس فرسوده وجود دارد که از ابتدای سال جاری تنها 40 دستگاه اتوبوس فرسوده از رده خارج شده‌اند.

    وی افزود: با توجه به کمبود اتوبوس، باید دولت برابر مصوبات، پرداخت‌های خود را در حوزه حمل و نقل انجام دهد اما متأسفانه در این 7سال دولت هیچ کمکی به خرید اتوبوس نکرده است.

    سنندجی بیان کرد: قراردادهایی با بخش‌های خصوصی منعقد شده و قرار است تا ماه‌های آینده 500 دستگاه اتوبوس تک کابین تحویل اتوبوسرانی شود و هم اکنون 50دستگاه اتوبوس تحویل شرکت واحد اتوبوسرانی شده و در حال نصب جی پی اس این اتوبوس‌ها هستیم و تا پایان مرداد ماه این اتوبوس ها وارد چرخه حمل ونقل عمومی می‌شوند.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزود: این اتوبوس‌ها در بخش‌های غیر از خطوط بی آر  تی استفاده می‌شود و استاندارد این اتوبوس‌ها یورو4 به بالا و متناسب با  استاندارد‌های جهانی است.

    سنندجی در پایان گفت: امیدواریم هرچه زودتر اتوبوس‌های فرسوده از رده خارج شوند تا بتوانیم خدمات‌رسانی بهتری به شهروندان داشته باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط