فونیکسریمکسبهتام

پرکارترین خودروها کدامها هستند؟

عصر خودرو- رسیدن یک ماشین به کارکرد ۱۵۰ یا حتی ۲۰۰هزار کیلومتر اینروزها چیز عجیبی نیست. ولی وقتی صحبت از کارکرد بیش از ۲۰۰هزار مایل یا ۳۲۰هزار کیلومتر می‌شود اوضاع کمی متفاوت است.

پرکارترین خودروها کدامها هستند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نقدستان ، سایت iSeeCars.com اطلاعات و آمار مرتبط با بیش از 12میلیون خودرو در آمریکا بین سالهای 1981 تا 2015 را مورد بررسی قرار داده تا مشخص شود کدام خودروها بیش از بقیه توسط صاحبانشان استفاده می‌شوند. در واقع می‌خواستند ببیند این معمولاً چه ماشینهایی هستند که تا کارکرد‌های بیش از 200هزار مایل نیز همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرند. نتایج این تحقیق توسط Popular Mechanics منتشر شده است و به ترتیب زیر می‌باشد:
    (درصدی از تمام دستگاه‌های فروخته شده از یک ماشین که به بیش از 200هزار مایل یا 320هزار کیلومتر می‌رسند در کنار آنها درج شده است)

    همانطور که مشاهده می‌کنید بیشتر ماشینهای قرار گرفته در لیست بالا، خودورهای باری و Truckها هستند. این موضوع طبیعی نیز هست، زیرا سازندگان، این ماشینها را برای حداکثر مقاومت و سخت‌کاری طراحی می‌کنند. کاربران آنها نیز توقع دارند مدت بیشتری از آنها استفاده کنند.
    جالب اینکه در لیست بالا تنها خودروی سواری حاضر تویوتا Avalon است. اگر می‌خواهید ببینید کدام خودروهای سواری بیشتر از بقیه به کارکرد 200هزار مایل می‌رسند می‌توانید لیست زیر را مشاهده کنید:

    همانطور که می‌توان دید، لیست دوم بیشترتوسط ژاپنی‌ها اشغال شده است و تنها سه خودروی آمریکایی توانسته‌اند خود را در آن جای دهند.
    ولی اگر خودروی سطح بالاتری می‌خواهید چطور؟ کدام ماشینهای لوکس بیش از بقیه دوام می‌آورند؟ برای اطلاع از این موضوع لیست زیر را مشاهده کنید:


    در کل به نظر می‌رسد اگر به دنبال ماشینهای لوکس بادوام هستید بهترین انتخاب شاسی‌بلندها هستند. البته در کل تعداد خودروهای لوکسی که به بیش از 200هزار مایل کارکرد می‌رسند بسیار کم است. دلیل آن هم به احتمال زیاد این موضوع می‌باشد که صاحبانشان آنها را زودتر با مدل‌های جدیدتر جایگزین می‌کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو