فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی شورای شهر همدان خبر داد:

تصویب لایحه تخفیف عوارض نوسازی ملک مسکونی برای تاکسیرانان همدان

عصر خودرو- سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از مصوبه تخفیف عوارض نوسازی ملک مسکونی برای تاکسیرانان همدان در سال ۹۵ خبر داد.

تصویب لایحه تخفیف عوارض نوسازی ملک مسکونی برای تاکسیرانان همدان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، کامران گردان صبح شنبه در حاشیه برگزاری جلسه ای در شورای شهر همدان در جمع خبرنگاران افزود: در راستای حمایت از تاکسیرانان همدان در عوارض نوسازی ملک مسکونی سال 95 آنان تا سقف 700 هزار ریال تخفیف لحاظ می شود.

    گردان در مورد نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی 96-95 اضافه کرد: با توجه به افزایش نرخ سال 95-94 پیشنهاد شد تا نرخ به میزان 10 درصد برای شهر همدان افزایش یابد.

    وی اظهار داشت: با استناد به بند 27 ماده 76 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران در خصوص سرویس مدارس تاکید شد عمر ناوگان سرویس مدارس با توجه به مصوبه هیئت دولت لحاظ و از ارائه مجوز به خودروهای دارای مخزن گاز LPG خودداری شود.

    گردان در این زمینه اضافه کرد: طی مصوبه ای مقرر شد با راهنمایی و رانندگی برای نظارت بر رعایت موارد ایمنی از جمله ظرفیت بر مبنای کارت خودرو، سرعت مجاز با رعایت سایر مقررات  هماهنگی های لازم صورت پذیرد و بر صلاحیت اخلاقی و داشتن تاییدیه از مراجع ذی صلاح برای رانندگان نظارت مستمر اعمال شود.

    وی اضافه کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی نیز باید در مورد نداشتن نمره منفی رانندگان استعلام و در طول سال تحصیلی برآن نظارت شود. در این راستا رانندگانی که در طول سال های گذشته از ناحیه مسئولین ذی ربط به ویژه در امور امنیت اخلاقی و مانند آن تذکر دریافت کرده اند اجازه خدمت در سرویس مدارس داده نشود.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در ادامه به مصوبه توزیع عادلانه ناوگان اتوبوسرانی از ابتدای مرداد ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: بر اساس این مصوبه مقرر شد اتوبوس های موجود در ناوگان شهری به صورت گردشی و نوبتی در تمامی خطوط شهر توزیع و با استفاده از کارت بلیت الکترونیکی نسبت به حذف بلیت کاغذی اقدام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو