فونیکسریمکسبهتام

۱۳ بنز، پورشه، بی ام و رنجرور آخر هفته له می شود

عصر خودرو- برای اولین بار در کشور ۱۳ خودروی لوکس شامل بنز S۵۰۰،بی ام و ، پورشه و رنجروور که از طریق قاچاق به کشور وارد شده است امحاء می شود. مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از امحای ۱۳ خودروی لوکس قاچاق در هفته جاری خبر داد و گفت: این اقدام برای اولین بار در کشور اجرا می شود.

۱۳ بنز، پورشه، بی ام و رنجرور آخر هفته له می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، سیدعبدالمجید اجتهادی  در مورد جزئیات این پرونده قاچاق خودرو گفت: مطابق این پرونده که در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت متهم پرونده 13 خودروی لوکس شامل بنز S500 ، بی ام و ، پورشه و  رنجروور را به صورت قاچاق و از طریق مرزهای غیررسمی وارد کشور کرده و حتی تعدادی از آنها را نیز فروخته بود که با پبگیری های لازم موضوع کشف و پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قزار گرفت.

    وی ادامه داد: در این پرونده متهم به پرداخت 14 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد و خودروها نیز ضبط شدند.

    مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در مورد چگونگی امحاء این خودروها  گفت: با توجه به قانون و هماهنگی های انجام شده از سوی سازمان اموال تملیکی، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، تعزیرات حکومتی و قوه قضائیه مقرر شده تا این خودروها برای اولین بار در کشور امحاء شود.

    وی ادامه داد: به دلیل اینکه امکان عرضه این خودروها در کشور طبق مقرات فعلی وجود ندارد و همچنین موضوع صادرات آنها نیز مقدور نیست لذا این 13 خودروی لوکس در هفته جاری و در استان فارس که پرونده این خودروها در آنجا بررسی شده است امحاء شده و از بین می روند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط