فونیکسریمکسبهتام

پورشه نسخه ویژه ۹۱۱ تارگا ۴S را عرضه می‌کند

عصر خودرو: پورشه نسخه ویژه ای از مدل ۹۱۱ تارگا ‌۴S را موسوم به "نسخه طراحی انحصاری" معرفی کرد.

پورشه نسخه ویژه ۹۱۱ تارگا ۴S را عرضه می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، این نسخه طراحی انحصاری به رنگ آبی "اتنا" رنگ آمیزی شده است. نشان های روی بدنه که به رنگ آبی و سفید هستند کنتراست جالبی را ایجاد کرده اند و چرخهای 20 اینچی RS اسپایدر نیز بر چهره اسپورت خودرو افزوده اند.

صندلی‌های خودرو از چرم آبی گرافیتی که دوخت آبی در آنها کار شده هستند، ترکیبی که به طور هوشمندانه برای هماهنگی با رنگ خودرو انتخاب شده است.

تغییرات اعمال شده در این نسخه ویژه، موتور خودرو را شامل نمی‌شود. نیروی پیشرانه این خودرو از همان موتور تخت شش سیلندر سه لیتری توربوشارژ با 420 اسب بخار قدرت و 368 نیوتن متر گشتاور که روی تارگا 4S نصب است، تامین می‌شود.

یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچی نیروی موتور را روانه چرخهای عقب می‌کند که به این خودرو اجازه می‌دهد شتاب صفر تا 100 معادل چهار ثانیه داشته باشد.

پورشه 911 تارگا 4S برای اولین بار این هفته در مسابقات گرند پری AvD Oldtimer که در نورنبرگ آلمان برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

سخنگوی پورشه میگوید تعداد محدودی از این نسخه طراحی انحصاری در آمریکا فروخته خواهد شد البته در دسترس بودن و اطلاعات قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم