فونیکسریمکسبهتام

خداحافظی "تاکسی پیکان" با تهران

عصر خودرو-مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران بر حذف کامل تاکسی پیکان از چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت تا ۲ ماه آینده تأکید کرد.

خداحافظی "تاکسی پیکان" با تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز ، میثم مظفربا بیان اینکه سازمان تاکسیرانی شهر تهران عزم جدی برای نوسازی ناوگان خود در سال جاری دارد، گفت: خوشبختانه در 2 ماه گذشته یک جهش بسیار خوبی را در نوسازی تاکسی‌های فرسوده داشته‌ایم، به طوری که حجم قابل توجهی از ناوگان تاکسیرانی پایتخت نوسازی شده است.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نسیم آنلاین،وی با اشاره به اینکه از خردادماه امسال بحث نوسازی تاکسی‌هایی که مدل ساخت آنان از سال 1385 به قبل بوده را به طور جدی در دستور کار قرار دادیم، تصریح کرد: در فاز نخست موفق شدیم در 2 ماه گذشته نسبت به نوسازی 1000 دستگاه تاکسی اقدام کنیم.

    مظفر خاطرنشان کرد: همچنین در دوهفته گذشته بیش از 2 هزار دستگاه تاکسی فرسوده را از رده خارج  و به جای آن خودروی صفر کیلومتر سمند و پژو 405 تحویل رانندگان شده است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید براینکه از خرداد ماه امسال تا به امروز حدود 3200 دستگاه تاکسی در پایتخت نوسازی شده است، عنوان کرد: 2 هزار دستگاه از این تعداد را  پیکان های فرسوده ناوگان تاکسیرانی تشکیل می دادند.

    وی گفت: امیدواریم  طی چند ماه آینده  تمامی تاکسی های پیکان پایتخت را از چرخه حمل ونقل عمومی حذف و تردد این نوع تاکسی در شهرتهران به تاریخ بپیوندد.

    مظفر در ادامه تاکید کرد: این الزام برای همه مالکان تاکسی پیکان وجود دارد که طی 2 ماه آینده نسبت به نوسازی تاکسی خود اقدام کرده و خودرو جدید خود را تحویل بگیرند.

    وی گفت: رانندگان تاکسی‌های پیکان پایتخت پس از این فرصت زمانی؛ دیگر امکان تردد در شهر تهران را نخواهند داشت و از طریق دوربین‌های سطح شهر اعمال جریمه خواهند شد.

    مظفر در پایان با بیان اینکه امید داریم در سال 95 یک رکورد بی نظیر را در نوسازی تاکسی‌های فرسوده شاهد باشیم، افزود: هم اکنون شهر تهران به تنهایی در صدر نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور قرار دارد. 60 درصد خودروهای نوسازی شده در کل کشور متعلفق به نوسازی‌هایی بوده که سازمان تاکسیرانی شهر تهران انجام داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو