فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل خودروسازی ایکاپ

با استفاده از سیستم فروش پژو مشکلی برای انتقال پول نداریم

عصر خودرو- معتمد گفت: با توجه به این که قرار است از سیستم سراسری فروش کارخانه پژو برای صادرات استفاده کنیم هیچ نگرانی بابت برگشت پول خودروهای صادر شده نداریم.

با استفاده از سیستم فروش پژو مشکلی برای انتقال پول نداریم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، مدیرعامل خودروسازی ایکاپ (خودروسازی مشترک ایران خودرو و پژو)  در خصوص محدودیت‌های مالی و بانکی برای این شرکت گفت: مطابق تمهیداتی که از سوی دولت ایران و فرانسه اندیشیده شده هیچ محدودیت و نگرانی از بابت نقل و انتقال بانکی نداریم.

    معتمد ادامه داد: تا به امروز که شرکت تاسیس شده، مکررا نقل و انتقال پول و جا به جایی مالی داشتیم و در این خصوص هیچ مشکلی وجود نداشته است. همچنین با توجه به این که قرار است از سیستم سراسری فروش کارخانه پژو برای صادرات استفاده کنیم هیچ نگرانی بابت برگشت پول خودروهای صادر شده نداریم.

    وی با اشاره به قرارداد سایپا با سیتروئن گفت: ما از قراردادهای تولید مشترک با خودروسازی‌های مطرح خارجی استقبال می‌کنیم زیرا این امر در نهایت به نفع خودروسازی کشور است. ضمن این که وجود رقیب قوی ما را برای فعالیت بیشتر و تولید با کیفیت ترغیب می‌کند.

    معتمد در خصوص بازارهای هدف این خودروسازی گفت: مطابق قراردادی که با پژو داریم صادرات ما با استفاده از سیستم فروش این شرکت خواهد بود و با توجه به هزینه‌های لجستیک و حمل و نقل، ظبیعتا کشورهای همسایه در خاورمیانه جزو اصلی‌ترین بازارهای ما خواهند بود.

    معتمد ادامه داد: ما امیدواریم اولین محصول ما که پژو 2008 است در اسفندماه  به بازار عرضه شود که در مرحله اول 20 درصد آن تولید داخل است.

    وی تصریح کرد: تولید خودروهایی با این کیفیت علاوه بر بالا بردن سطح کیفی خودروهای تولید داخل سبب می‌شود که قطعه‌سازان ما نیز با آخرین تکنولوژی روز دنیا آشنا شوند به طوری که در حاشیه قراردادهایی که ما با پژو داشتیم چندین قطعه‌ ساز نیز قرارداد همکاری با همتایان فرانسوی خود امضا کردند.

    وی ادامه داد: شرکت پژو استانداردهای سختگیرانه‌ای در قطعات خودرو دارد و بر همین اساس قطعه‌سازانی که خواهان کار با مجموعه ایکاپ هستند باید تمامی این استانداردها را رعایت کنند و به شبکه جهانی قطعات پژو متصل شوند.

    وی تصریح کرد: با این اتصال و رعایت استانداردها قطعه‌سازان علاوه بر اینکه می‌توانند قطعات مورد نیاز ما را تامین کنند به راحتی خواهند توانست محصولات خودرا صادر کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو