فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز:

تاکسیرانی ضامن بانکی متقاضیان تسهیلات تاکسی‌های فرسوده شد

عصر خودرو-مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: سازمان تاکسیرانی تبریز ضمانت بانکی متقاضیان تسهیلات اعطایی به رانندگان تاکسی‌های فرسوده را به عهده می‌گیرد.

تاکسیرانی ضامن بانکی متقاضیان تسهیلات تاکسی‌های فرسوده شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر ، پرویز عباس‌نژاد اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با شهردار تبریز و معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی داشتیم مقرر شده است که سازمان تاکسیرانی تبریز ضمانت بانکی متقاضیان تسهیلات اعطایی به رانندگان تاکسی‌های فرسوده را به عهده بگیرد.

    عباس‌نژاد گفت: در این شرایط، رانندگان تاکسی‌های فرسوده با تامین یک ضامن راننده تاکسی که از هم صنف‌های خودشان است، از ضمانت سازمان نیز بهره‌مند می‌شوند تا از دریافت تسهیلات بانکی به دلایلی همچون نداشتن ضامن کارمند و مطلوب بانکی محروم نشوند.

    وی ادامه داد: این اقدام، اقدامی مبتکرانه از سوی سازمان تاکسیرانی تبریز است که شرایط را برای دریافت تسهیلات از سوی بانک‌های تسهیل می‎کند.

    عباس‌نژاد با بیان اینکه طرح‌های نوسازی تاکسی‌رانی علاوه‌ بر تاثیرات زیست‌محیطی، در زیباسازی فضای بصری شهر نیز نقش ارزنده‌ای دارد، گفت: متاسفانه برخی رانندگان منتظر شرایط بهتری از شرایط ایجاد شده هستند که باید گفت شرایط پیش آمده بسیار مطلوب است.

    وی خاطرنشان کرد: با تمهیدات انجام گرفته تا پایان سال تمامی تاکسی‌های ثبت نام شده در طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده تبریز جایگزین و نوسازی خواهد شد و رانندگان تاکسی که تا پایان زمان مقرر خودروی فرسوده خود را تعویض نکنند در ادامه در تردد شهری دچار مشکل خواهند شد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز افزود: شرایط پیش آمده مطلوب است و رانندگان تاکسی می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند.

    عباس‌نژاد ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک علاوه بر محصولات ایران خودرو، محصولات سایپا که استانداردهای تاکسیرانی را کسب کرده باشند و با شرایطی که شرکت سایپا برای متقاضیان پیش‌بینی کرده است، وارد ناوگان تاکسیرانی شهر تبریز خواهد شد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو