فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۱۶۳۹»

توزیع ۱۲۸ میلیون لیتر بنزین یورو چهار در مشهد

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: طی چهار ماه نخست امسال ۱۲۸ میلیون و ۵۳۸ هزار لیتر بنزین استاندارد یورو چهار با میانگین روزانه یک میلیون و ۲۱۵ هزار لیتر در کلانشهر مشهد توزیع شد.

توزیع ۱۲۸ میلیون لیتر بنزین یورو چهار در مشهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمدمهدی قرایی افزود: در همین مدت 171 میلیون و 511 هزار مترمکعب گاز سی.ان.جی نیز توزیع شد که نسبت به مدت مشابه پارسال چهار درصد افزایش یافت.
    وی به فعالیت 131 جایگاه سی.ان.جی در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: افراد حقیقی با هزینه 20 میلیارد ریال می توانند جایگاه سی.ان.جی احداث کنند.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی تمام جایگاههای شرکتی متعلق به شرکت نفت در حال واگذاری به بخش خصوصی و سیاست دولت یازدهم هم حمایت از بخش خصوصی است.

    وی در ادامه همچنین گفت: در چارچوب رعایت مسائل زیست محیطی و جلوگیری از آلودگی هوا در قالب برنامه ها انجام شده میزان مصرف نفتگاز نیروگاهها در خراسان رضوی 52 درصد و مصرف نفت کوره نیروگاهی 49 درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است.

    قرایی سهم بخش حمل و نقل را در مصرف نفتگاز 38 درصد ذکر و بیان کرد: توزیع نفت گاز یورو چهار نیز در خراسان رضوی 122 درصد افزایش یافت.

    وی افزود: با توجه به افزایش تعداد پروازها در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد امسال در هر روز بطور متوسط 100 فروند هواپیما سوختگیری انجام می دهند در حالی که این میزان پارسال 83 مورد سوختگیری روزانه بود.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی در مورد اقدامات برای کاهش قاچاق سوخت نیز گفت: تعاونی مرزنشینان، سازمان همیاری در جایگاه مرزی و شرکتهای صادراتی این استان پارسال 183 میلیون لیتر نفتگاز صادر کردند.

    وی افزود: این میزان از ابتدای امسال تاکنون نیز افزون بر 20 میلیون لیتر بوده است.

    قرایی ادامه داد: امسال در هفته دولت یک جایگاه سی.ان.جی در مشهد افتتاح می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو