فونیکسریمکسبهتام

همزمان با نمایشگاه اتو مکانیکای مسکو مطرح شد

توسعه فعالیتهای صادراتی گروه سایپا در بازار بزرگ روسیه

عصر خودرو- ارزش صادرات گروه خودروسازی سایپا به روسیه تا کنون ۶۰ میلیون دلار بوده است.

توسعه فعالیتهای صادراتی گروه سایپا در بازار بزرگ روسیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، همزمان با آغاز نمایشگاه اتومکانیکای مسکو ، گروه خودروسازی سایپا با حضور گسترده در  این نمایشگاه به عنوان مهمترین رویداد قطعات خودرویی روسیه، درصدد معرفی توانمندی ها و پیشبرد اهداف خویش است. حضور شرکت های سایپا، رادیاتور ایران، فنر سازی زر، رینگ سایپا و مالیبل در این نمایشگاه، ضمن نمایش قطعات قابل رقابت در بازار آن کشور، زمینه ساز بازاریابی و مذاکره برای شناسایی مشتریان جدید خواهد بود. این در حالیست که میزان صادرات گروه خودروسازی سایپا به کشور روسیه تا کنون به ارزش 60 میلیون دلار بالغ گردیده است.

    بر اساس این گزارش ،گروه خودروسازی سایپا در ادامه فعالیتهای صادراتی خود در کشور روسیه و با بهره مندی از تجارب کسب شده طی بیش از یک دهه فعالیت مستمر صادراتی در بازار قطعات خودرویی این کشور، اقدام به برنامه ریزی منسجمی برای گسترش و تعمیق حضور خود در این بازار با بهره گیری از پتانسیل های رقابتی شرکت های زیر مجموعه خود، نموده است.

    از منظر گروه خودروسازی سایپا، بازار قطعات یدکی روسیه نه تنها به واسطه وسعت جغرافیایی این کشور و همچنین حضور رقبای بزرگ و در حال رشد خارجی، از جایگاه ویژه ای در میان بازارهای هدف صادراتی این گروه برخوردار است، بلکه بواسطه برقراری روابط مناسب سیاسی با آن کشور، فضای مناسبی جهت بهره برداری حداکثری از این موضوع در زمینه افزایش صادرات قطعات خودرویی و کسب سهمی از زنجیره تامین این بازار درقالب قطعات اصلی خط تولید علاوه بر ارائه قطعات یدکی مورد نیاز بازار را در اختیار قرار می دهد.

    شایان ذکر است، نمایشگاه اتو مکانیکا از ٢٢تا ٢٥ آگوست مصادف با 1 تا 4 شهریور در محل نمایشگاه های بین المللی مسکو با حضور بیش از ١٣۰۰ شرکت قطعه ساز و لوازم جانبی خودرو از ٣٩ کشور در فضایی بیش از ٤٣۰۰۰ متر مربع در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو