فونیکسریمکسبهتام

در هفته دولت ۱۰ کیلومتر از محور هزار افتتاح می شود

عصر خودرو- معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از افتتاح ۱۰ کیلومتر دیگر از محور هراز محدوده پل سیاه بیشه تا روستای ناندل در هفته دولت خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه تردد در این محور مواصلاتی مهم تا حدودی تسهیل می شود.

در هفته دولت ۱۰ کیلومتر از محور هزار افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و افزایش جبهه های کاری، 10 کیلومتر دیگر از محور هزار حدفاصل سیاه بیشه تا روستای ناندل در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

    وی افزود: این 10 کیلومتر شامل دو دستگاه تونل به طول یک کیلومتر، یک دستگاه پل بزرگ با دهانه 47 متری و دیوارسازی به طول هشت کیلومتر است.

    معاون ساخت وتوسعه راه ها با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در عملیات اجرایی این محور اظهار داشت: پیش بینی می شود تا پایان مهر ماه تونل آبشار به طول یک هزار و 100 متر در محدوده پلور به بهره برداری برسد که نقش بسیار مهمی در گشایش گره ترافیکی این مسیر دارد.

    خادمی در ادامه عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم به منظور اتمام عملیات اجرایی 10 کیلومتر دیگر این مسیر شامل تونل شماره 5 و 6 به طول سه کیلومتر در محدوده بایجان، محدوده پارک جنگلی به طول 4 کیلومتر و تونل شماره 1 محدوده لهاش تا سیاه بیشه و راه های طرفین به طول سه کیلومتر صورت گرفته است.

    معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از افتتاح 20 کیلومتر از این مسیر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته با بهره برداری این 20 کیلومتر محدوده پلیس راه بایجان تا آمل به طول 60 کیلومتر پیوسته بزرگراه می شود.

    خادمی افزود: طول این پروژه در محدوده استان مازندران 101 کیلومتر است که 46 کیلومتر از باند دوم مسیر در سال های گذشته به بهره برداری رسیده است. این مسیر دارای 17 کیلومتر تونل است که تاکنون 12 کیلومتر آن حفاری شده و عملیات لاینینگ در 5 هزار و 300 متر آن تمام شده و حدود 2 هزار متر آن به بهره برداری رسیده است.

    بر اساس این گزارش، هرسال در هفته دولت (دوم تا نهم شهریورماه) دستگاه های اجرایی کشور پروژه های مهم خود را افتتاح می کنند. وزارت راه و شهرسازی در هفته دولت امسال 836 پروژه مهم را در حوزه حمل و نقلی و 70 هزار و 987 واحد مسکونی را افتتاح می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم