فونیکسریمکسبهتام

صدور بیمه‌نامه خودروهای صفر سایپا به بیمه ایران واگذار شد

عصر خودرو-گروه خودروسازی سایپا با تبادل توافقنامه ای صدور بیمه نامه خودروهای صفر تولید شده خود را از آغاز شهریورماه به مدت یک سال به بیمه ایران واگذار کرد.

صدور بیمه‌نامه خودروهای صفر سایپا به بیمه ایران واگذار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، در این توافقنامه که رییس هیات مدیره و مدیران عامل بیمه ایران و مسئولان شرکت خدمات بیمه ای رایان سایپا آن را مبادله کردند، صدور بیمه نامه شخص ثالث، حوادث راننده و سایر خدمات بیمه ای مرتبط با آن برای همه خودروهای صفر کیلومتر تولیدی گروه خودروسازی سایپا به بیمه ایران واگذار شد.

    مدیرعامل بیمه ایران در آیین مبادله این توافقنامه درباره قانون بیمه نامه شخص ثالث جدید مصوب 1395 گفت: بر اساس درخواست گروه خودروسازی سایپا به عنوان متصرف قانونی وسیله نقلیه و ارایه کننده خدمات خودرویی، نسبت به صدور بیمه نامه برای خودروهای موردنظر اقدام می شود.

    «محسن پورکیانی» درباره روند صدور بیمه نامه شخص ثالث خودروهای صفر گروه خودروسازی سایپا گفت: براساس این توافقنامه درخواست های صدور بیمه نامه برای بیمه شخص ثالث به صورت روزانه و طی فهرست فروش خودرو به بیمه ایران اعلام و سپس نسبت به صدور بیمه نامه در همان روز اقدام می شود.

    رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران درباره پرداخت خسارت احتمالی به ذی نفعان حقیقی و حقوقی این توافقنامه گفت: بیمه ایران در سراسر کشور شعبه های پرداخت خسارت دارد و به محض اعلام خسارت طبق قانون شخص ثالث و آیین نامه های مربوط، به زیان دیدگان غرامت پرداخت می شود.

    به گفته پورکیانی، این قرارداد تابع قوانین و مقررات بیمه نامه شخص ثالث و سایر قوانین و مقررات عمومی جاری کشور است.

    بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران دهم مردادماه به خبرنگاران گفت: بیمه ایران در گذشته 50درصد بازار را در اختیار داشت که این سهم در سه سال گذشته به 39درصد تقلیل یافت و از چند ماه پیش به 32درصد رسیده است.

    وی تاکید کرد این کاهش موجب شده است در ورود و خروج پول به این شرکت مشکلاتی پیش آید و افزود: چاره ای جز حضور فعالانه و حفظ سهم خود در بازار بیمه نداریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو