فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو اعلام کرد

رشد ٢٥ درصدی مراجعه رانندگان تاکسی

عصر خودرو- مدیر عامل ستاد معاینه فنی از دوبرابر شدن آمار مراجعه به مراکز معاینه فنی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: آمار مراجعه رانندگان تاکسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٢٥ درصد رشد داشته است.

رشد ٢٥ درصدی مراجعه رانندگان تاکسی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، نواب حسینی منش با اشاره به افزایش چشمگیر مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی گفت: از زمان ابلاغ طرح کاهش توسط وزارت کشور و اظهارات معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران،  میزان مراجعان به مراکز معاینه فنی رشد صد در صدی داشته است

    وی افزود: در روز چهارشنبه حدود ٤۰۰۰ نفر مراجعه کننده داشتیم که این آمار در مقایسه با سال گذشته از افزایش دو برابری مراجعان به مراکز معاینه فنی حکایت می کند.

    مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران  با اشاره به افزایش ظرفیت و شیفت کاری اضافه در مراکز معاینه فنی در روزهای پایانی تابستان گفت :با توجه به افزایش مراجعان از تمام ظرفیت مراکز معاینه فنی استفاده شده است .حسینی منش با تاکید بر خدمات مراکز معاینه فنی در روزهای اخیر گفت : به دلیل کثرت مراجعان شیفت کاری نیروهای مراکز معاینه فنی افزایش پیدا کرد .

    وی افزود: در روزهای پنجشنبه زمان شیفت کاری تا بعد از ظهر افزایش و روز جمعه نیز ٤ مرکز شمال شهر و پر درخواست، پذیرای مردم بودند.  حسینی منش با تاکید بر اینکه این روند تا آخر شهریور ماه ادامه خواهد یافت، گفت : تمامی خودروهایی که از قبل از سال ٩۰ساخته شده اند موظف به دریافت برگه معاینه فنی هستند و شهروندان تا ٢٥ روز آتی فرصت دارند به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

    مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با تشریح تفاوت معاینه فنی خودروهای انژکتروی وکابراتوری گفت :استاندارد سنجش خودروهای انژکتوری و کاربراتوری متفاوت است، به عنوان مثال گاز خروجی هیدروکربن HC برای خودروهای کاربراتور ٤۰۰ و انژکتوری ٢٥۰ ppm است و بنابراین نباید این دو مقوله را یکسان بررسی کرد.  به گفته حسینی منش در فاز اول طرح کاهش تلاش شده است همه خودروها اعم از انژکتوری یا کاربراتوری برگه معاینه فنی را اخذ کنند.

    وی با اشاره به اینکه سازمان ها و شرکت های معاونت حمل و نقل و ترافیک برای دریافت معاینه فنی در فاز اول طرح کاهش توجیه شده اند گفت :از ابتدای سال بسیاری از رانندگان تاکسی به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند که بررسی ها نشان می دهد میزان مراجعان رانندگان تاکسی ٢٥ درصد رشد داشته است. حسینی منش با اشاره به رایزنی وانعقاد تفاهم نامه ستاد معاینه فنی با شرکت اتوبوس رانی گفت : اتوبوس های گاز سوز که مشکلی برای ورود به مرکز شهر ندارند اما خودروهای سنگین دیزلی همگی موظف به دریافت معاینه فنی هستند و در غیر این صورت حق ورود به محدود کاری شهر را نخواهند داشت

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو