فونیکسریمکسبهتام

مخالفت راهور با توسعه خط اتوبوس فرامنطقه ای جمهوری–بهارستان

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: طرح توسعه خط اتوبوس فرامنطقه ای جمهوری–بهارستان به شرق تهران با مخالفت پلیس راهور مواجه است. خط اتوبوس فرامنطقه ای میدان جمهوری – میدان بهارستان قرار است توسعه یابد و به شرقی ترین نقطه شهر برسد.

مخالفت راهور با توسعه خط اتوبوس فرامنطقه ای جمهوری–بهارستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴:۰۰

    پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص خطوط فرامنطقه ای گفت: در شهر تهران 5 خط فرامنطقه ای تعریف شده که این خطوط کارکرد بی آر تی  را دارند اما با محدودیت های خطوط بی آرتی مواجه نیستند.

    وی افزود: در حال حاضر خط بهشتی – مطهری که در ابتدای امسال و خط شهرک ولیعصر – راه آهن که سال گذشته راه اندازی شد، اقدام به جابه جایی مسافران می کنند البته خط هفت تیر – صادقیه در اولویت اتوبسرانی است که پس از تکمیل راه اندازی شود.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران بیان کرد:‌ یکی از خطوط فرامنطقه ای که در سالهای اخیر به بهره برداری رسیده است، خط جمهوری – بهارستان است که در برنامه اتوبوسرانی، توسعه این خط از میدان بهارستان به کلاهدوز در شرق تهران است، اما بایستی برای این اقدام زیر ساخت های آن فراهم و ایستگاه های آن ساخته شود.

    سنندجی تصریح کرد: البته یکی دیگر از مشکلات پیش رو برای توسعه این خط پلیس راهور است، چرا که برای توسعه این خط باید در برخی از معابر محدودیت یکطرفه شدن اعمال شود که پلیس مخالفت کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط