فونیکسریمکسبهتام

فعالیت چهار مرکز معاینه فنی در جمعه جاری

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از فعالیت چهار مرکز معاینه فنی در روز جمعه خبر داد.

فعالیت چهار مرکز معاینه فنی در جمعه جاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزرش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سید نواب حسینی منش  با اشاره به استقبال مردم از مراکز معاینه فنی گفت: به منظور پاسخگویی هر چه بهتر به شهروندان روز جمعه 12 شهریورماه مراکز بیهقی، آبشناسان، نیایش و سراج از ساعت هشت الی 14 فعال و پاسخگوی مراجعین هستند.

    وی با بیان اینکه مراکز معاینه فنی مستقر در مرکز شهر مورد استقبال جمع کثیری قرار گرفته و این مسئله میانگین مدت زمان انتظار افراد را افزایش داده است، گفت: بر همین اساس از رانندگان می‌خواهیم که از مراکز الغدیر، چمران و شکوفه نیز استفاده کنند؛ چرا که این مراکز نیز به سیستم سیمفا متصل هستند و می‌توانند با صرف زمان کمتری خدمات ارائه کنند.

    مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران با اشاره به استقبال رانندگان سرویس مدارس از مراکز معاینه فنی در آستانه مهرماه گفت: برخی از رانندگان به اشتباه تصور می‌کنند که تنها در مراکز معاینه فنی مرکز شهر گواهی صادر می‌شود، اما این برداشت اشتباه است و تمام مراکز معاینه فنی سطح شهر می‌توانند برگه تست ایمنی را صادر کنند.

    وی با بیان اینکه مردم به دو روش می‌توانند آدرس مراکز معاینه فنی و مدت زمان انتظار را مطلع شوند، گفت: افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه 2000112 از مدت زمان انتظار مراکز معاینه فنی مطلع شوند و همچنین با مراجعه به سایت معاینه فنی می‌توانند از خدمات آنلاین بهره مند شوند.

    مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: اکنون در هر شیفت کاری ماهیانه  قابلیت خدمات‌رسانی به 100هزار خودرو فراهم است. این در حالی است که با افزایش مراجعات افزایش شیفت‌کاری نیز پیش‌بینی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط