فونیکسریمکسبهتام

شهردار اصفهان خبر داد:

نوسازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان آغاز شد

عصر خودرو- شهردار اصفهان نوسازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان را از طرح‌های جدید شهرداری اصفهان اعلام کرد و گفت: این طرح در فاز اول با نوسازی با ۱۶۰ خودرو در فرودگاه آغاز می‌شود.

نوسازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهدی جمالی نژاد شامگاه چهارشنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در این برنامه بهره برداری از زیرگذر تقاطع غیر همسطح شهید مطهری، شهرک کارگاهی امیرکبیر و رونمایی از فروش مجازی بازارهای روز کوثر انجام شد، اظهار داشت: در این راستا شهرک کارگاهی امیرکبیر که دارای 128 واحد کارگاهی و سوله‌ای است با اعتبار 35 میلیارد تومانی و در بازه زمانی یکساله به بهره برداری رسیده است.

    وی همچنین با اشاره به اینکه سازمان میادین و میوه تره‌بار اصفهان به ماموریت اصلی خود بازگشته است، تصریح کرد: این سازمان در حال حاضر طرح‌هایی را آماده کرده است که برای اجرا با مشارکت بخش خصوصی همکاری خواهد داشت.

    شهردار اصفهان افزود: از جمله طرح‌های مشارکتی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان راه‌اندازی منطقه کارگاهی و فروش مبلمان در خیابان امام خمینی (ره) است که برای اجرا در انتظار مصوبه شورای برنامه ریزی استان اصفهان است.

    وی همچنین با اشاره به رونمایی از فروش مجازی در بازار روز کوثر شماره هشت نیز ابراز داشت: با راه‌اندازی این سامانه شهروندان می‌توانند کالاهای ایرانی را با قیمت پایه خریداری کنند.

    جمالی‌نژاد از اهدای بسته هدیه عمرانی شهرداری اصفهان به شهروندان این شهر در اعیاد غدیر و قربان خبر داد و افزود: در این بسته راه‌اندازی فاز دوم قطار شهری اصفهان به همراه چهار ایستگاه، بهره برداری از تقاطع غیر همسطح 25 آبان و چند پروژه دیگر تعریف شده است که با حضور معاون اول رئیس جمهور بهره‌برداری خواهد شد.

    وی نوسازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان را نیز از دیگر طرح‌های جدید شهرداری اصفهان اعلام کرد و بیان داشت: این طرح در فاز اول با نوسازی با 160 خودرو در فرودگاه آغاز می‌شود.

    شهردار اصفهان تصریح کرد: پروژه‌ها منطقه هشت شهرداری اصفهان نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

    وی در خصوص ساماندهی خانه‌های مخروبه نیز ابراز داشت: چنانچه این خانه‌های محصور نباشد شهرداری نسبت به محصور کردن آنها اقدام خواهد کرد ولی شهرداری نمی‌تواند شهروندان را مجبور به ساخت و ساز کند.

    جمالی‌نژاد همچنین از اجرای طرح‌های تشویقی شهرداری در حوزه ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و رکودی که به ساخت و ساز حاکم است در حال حاضر رغبتی برای ساخت و ساز وجود ندارد و از این رو شهرداری طرح‌های تشویقی را در این زمینه در دستور کار دارد که تا یک هفته آینده اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو