فونیکسریمکسبهتام

تاکسی پیکان از ناوگان حمل و نقل خارج می شود

عصر خودرو- معاون حمل ونقل شهرداری تهران با اعلام اینکه تا آخر امسال تاکسی پیکان از چرخه حمل و نقل حذف خواهد شد، گفت: از ابتدای طرح نوسازی تاکنون سه هزار تاکسی پیکان تبدیل و نوسازی شده اند.

تاکسی پیکان از ناوگان حمل و نقل خارج می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مازیار حسینی در ارتباط با موضوع نوسازی تاکسی ها با اشاره به اینکه برخی مشکلات مانند عدم همکاری برخی بانک ها و خودروسازها درمسیرنوسازی وجود داشت، گفت: امسال هدف اصلی معاونت حمل ونقل درحوزه نوسازی تاکسی، حذف تاکسی پیکان از سطح شهر تهران است. حسینی گفت:خودروی پیکان برابر وزن خود و٤۰ برابر خودروی روز دنیا آلودگی ایجاد می کند و از این حیث بسیار خطرناک است.

    وی افزود: از میان ٦٣۰۰تاکسی پیکان در حقیقت ٤٧۰۰ تاکسی پیکان شناسایی شده اند، بقیه این تعداد یا از چرخه حمل و نقل خارج ویا مالکان به دلایل گوناگون برای نوسازی مراجعه نکردند. حسینی با اشاره به آمار مراجعه تاکسی های پیکان برای نوسازی گفت : در یک ماه گذشته بیشتر از دو هزار تاکسی پیکان برای نوسازی وتبدیل خودرو مراجعه کرده و خودرو آنها اسقاط شده است که این آمار ازافزایش نو سازی تاکسی پیکان حکایت می کند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: همچنین از ابتدای طرح نوسازی تاکنون سه هزار تاکسی پیکان در چرخه نوسازی قرار گرفته و تبدیل شده اند. وی با اشاره به طرح پلاک به پلاک و خانه به خانه گفت : تیم ما با دیدن خودرو پیکان در سطح شهر تهران با راننده صحبت و اطلاعات نوسازی تاکسی فرسوده را در اختیار آن فرد قرار می دهند.

    حسینی خاطر نشان کرد: همچنین با استفاده از اطلاعات سازمان تاکسیرانی به درب منازل این مالکان مراجعه شده و درباره نوسازی تاکسی ها به آن اطلاعات داده خواهد شد که این طرح روند نوسازی تاکسی پیکان را تسهیل کرده است.

    وی با اشاره به رایزنی ها در راستای طرح نوسازی تاکسی ها گفت: همچنین جلساتی نیز با ایران خودرو برگزار شده است، بنابراین ما به روند رو به رشد نوسازی تاکسی ها امیدوار هستیم. به گفته معاون و حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تا آخر امسال کلیه تاکسی های پیکان از چرخه حمل و نقل شهری حذف خواهند شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو