فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۷۴۲»

«شیر و شنا» برای ماموران راهور تهران و شهرهای بزرگ الزامی شد

عصر خودرو- معاون بهداد ناجا با اشاره به بروز بیماری‌های اسکلتی، عضلانی و تنفسی ماموران پلیس راهور به دنبال ایستادن‌های طولانی در هوای آلوده از الزامی شدن یک وعده شیر و شنا برای ماموران پلیس راهور تهران و شهرهای بزرگ کشور خبر داد.

«شیر و شنا» برای ماموران راهور تهران و شهرهای بزرگ الزامی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، سردار محمدرضا سیداحمدیان با اشاره به مشکلات جسمی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و تلاش معاونت بهداشت ناجا برای حل این مشکلات اظهار کرد: با توجه به شرایط کاری همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی، بیماری‌های اسکلتی و عضلانی ناشی از ایستادن زیاد، بیماری واریس و همچنین مشکلات تنفسی و قلبی، از جمله مشکلات و بیماری‌های شایع در ماموران پلیس راهور ناجا است.

    معاون بهداشت درمان و امداد نیروی انتظامی اضافه کرد: به دنبال حل این مشکلات و اتخاذ تدابیری برای پیشگیری از بیماری همکاران ما در پلیس راهور، معاونت بهداد ناجا جلساتی با فرماندهان راهور در شهرهای بزرگ برگزار کرد و مقرر شد تا با کاهش ساعات شیفت ماموران پلیس راهور و همچنین بهره‌مندی این ماموران از برخی از امکانات، از ابتلاء همکارانمان در پلیس راهور به بیماری‌های شایع اسکلتی و عضلانی، واریس و تنفسی، پیشگیری به عمل آید.

    وی گفت: در تصمیم‌گیری‌های به عمل آمده مقرر شد در هر نوبت شیفت ماموران راهور، یک وعده شیر برای کاهش اثرات استشمام هوای آلوده به آن ها داده شود و علاوه بر آن نیز اتاقک‌های شیشه‌ای برای نشستن ماموران پلیس راهور تدارک دیده شود تا علاوه بر استراحت ماموران، از هوای پاک در این اتاقک‌ها نیز بهره‌مند شوند.

    سیداحمدیان افزود: علاوه بر این موارد مقرر شد تا برای سربازان و درجه‌داران پلیس راهور ناجا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های اسکلتی و عضلانی، ورزش شنا تدارک دیده شود.

    معاون بهداد ناجا خاطرنشان کرد:‌ بر اساس رایزنی‌های انجام شده، امکانات فوق برای ماموران پلیس راهور در شهرهای بزرگ کشور فراهم شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو