فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان قزوین:

طرح غیرمترقبه ویژه کنترل ناوگان مسافربری در قزوین اجرا می شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین از اجرای طرح غیر مترقبه ویژه کنترل ناوگان مسافربری خبر داد.

طرح غیرمترقبه ویژه کنترل ناوگان مسافربری در قزوین اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر ،سرهنگ نصراله بیگلری اظهار کرد: تیم ویژه ای به منظور کنترل غیر منتظره ناوگان مسافربری عمومی به ویژه اتوبوس ها را در محور آزاد راه قزوین - زنجان کنترل کردند.

    وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح غیر منتظره یک هزار و 57 دستگاه اتوبوس کنترل، 35 جلد مدارک و دفترچه رانندگان متخلف اخذ، 23 مورد تخلف رانندگان و شرکتهای مسافربری جهت طرح در کمیسیون ماده 11 و ماده 12 احصاء و به سازمان حمل و نقل و پایانه های استان معرفی و 39 فقره تخلف رانندگان اعمال قانون شد.

    سرهنگ بیگلری افزود: نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهور در راستای کاهش تصادفات در شهریورماه با بکارگیری حداکثر امکانات، تجهیزات و طرح های عملیاتی برنامه های ویژه ای را در این رابطه اتخاذ کرده است. لذا به رانندگان ناوگان اتوبوسها و مینی بوس های مسافربری و سواری های کرایه توصیه می کنیم با احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با آرامش خاطر و امنیت بیشتری در محورهای مواصلاتی تردد کنند.

    توجه نکردن به جلو راننده سواری پژو «روآ» حادثه آفرید

    رئیس پلیس راه استان در ادامه از وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور آزاد راه قزوین - زنجان خبر داد.

    سرهنگ بیگلری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف در محور آزاد راه قزوین - زنجان عوامل پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

    رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه سواری پزو "روآ "با دو دستگاه کشنده ولوو برخورد و یکی از سرنشینان سواری پژو روآ بعلت شدت صدمات وارده در دم فوت و راننده و سرنشین دیگر خودرو مصدوم وتوسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال شدند.

    وی افزود: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده سواری پژو روآ بوده اعلام کردند.

    سرهنگ بیگلری توصیه کرد: با توجه به اینکه حدود 60 درصد از تصادفات استان قزوین در آزاد راهها و بزرگراهها ناشی از عدم توجه به جلو می باشد رانندگان محترم در هنگام رانندگی توجه لازم را به امر رانندگی داشته و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی در یک پارکینگ مناسب توقف و استراحت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو