فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۷۴۷»

برای سومین روز متوالی هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد

عصر خودرو- معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با میانگین شاخص کیفی ۱۰۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد.

برای سومین روز متوالی هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط  زیست استان تهران در خصوص کیفیت هوای امروز (دو شنبه) پایتخت، اظهار داشت: بر اساس داده‌های به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی، هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد.

    وی تصریح کرد: میزان میانگین ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون به میزان 103 بیانگر قرار گیری کیفیت هوای امروز پایتخت در شرایط نا سالم برای گروه‌های حساس جامعه است.

    معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط  زیست استان تهران در خصوص ناسالم ترین مناطق امروز تهران، گفت: ایستگاه پارک شکوفه در منطقه 14 با شاخص کیفی 132؛ ناسالم ترین منطقه امروز پایتخت برای گروه‌های حساس جامعه است.

    رستگاری تاکید کرد: سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و ریوی و تنفسی از حضور و انجام فعالیت‌های بدنی در فضای آزاد خودداری کرده و سایر شهروندان نیز تا حد ممکن از استفاده وسیله نقلیه شخصی پرهیز و در هنگام سوخت گیری در جایگاه‌ها از سر ریز شدن بنزین جلوگیری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط