فونیکسریمکسبهتام

رندری از کراس اوور کوپه پورشه (+عکس)

عصر خودرو- موتورهای این خودرو شامل توربوشارژها یا نسخه‌های تنفس طبیعی V۶ و V۸ بنزینی در محدوده بازده ۳۰۰ تا ۵۶۰ اسب بخار و همچنین نسخه‌های دیزلی و پلاگین هیبریدی می‌شود.

رندری از کراس اوور کوپه پورشه (+عکس)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، کراس‌اوورهای کوپه به ویژه در میان خودروسازان آلمانی‌ در حال محبوب شدن هستند. "بی ام و" و "بنز" هرکدام خودروهای اسپورت جدید را با سقف‌هایی که به تدریج کوچک می‌شوند، ارائه می‌دهند. انتظار می‌رود که "آئودی" نیز در آینده قدم بعدی در این روند را بردارد. اما در مورد پورشه احتمالات زیادی در این خصوص وجود دارد. شاید پورشه به وضوح از ساخت چنین خودرویی بگذرد، اما اگر تصمیمش را برای ساخت ترکیب کوپه‌ها و کراس‌ها عملی کند، نمونه آن مانند تصویر خواهد بود.

     این رندر ارائه شده توسط "رمکو مولیندکو  گروه طراحی خودرویی RM" تصویری سوداگرانه و فریبا از ظرفیت‌های یک پورشه کاین کوپه است.

    این خودروی جدید پورشه نیز مانند "بی ام و" X6 و مرسدس GLE کوپه به صورت چهار در ساخته خواهد شد. در این خودرو سقف به دلیل انحنای ستون‌ها به عقب کوتاه‌تر شده تا برآیند اسپورت‌تر و مفیدتری در خودرو ایجاد شود.

    خطوط تولیدی موتورهای کوپه کاین، احتمالا آینه‌ای از نسخه‌های موجود خواهد بود و یا به آن نزدیک است. موتورهای این خودرو شامل توربوشارژها یا نسخه‌های تنفس طبیعی V6 وV8 بنزینی در محدوده بازده 300 تا 560 اسب بخار و همچنین نسخه‌های دیزلی و پلاگین هیبریدی می‌شود.

    اگرچه احتمال دارد پورشه‌های 911، کانورتیبل و تارگا به حد واسط کوپه و کراس‌ها تبدیل شوند، اما دیگر اعضای پورشه مانند پانامرا، ماکان، باکستر، کایمن (Cayman) و 918 با توجه به ارتقاء‌های روز با یک ظاهر و بدنه ارائه خواهند شد. احتمالا پلت‌فرم بعدی پورشه اسپورت- کوپه شبیه "توریج" فولکس‌واگن، آئودی Q7 و بنتلی بنتایاگا خواهد بود. پورشه پیش از این با یک سنت‌شکنی عجیب موفقیت بزرگی را در پانامرا اسپورت توریسمو به دست آورد که احتمال می‌رود در مدل‌های جدید آینده نیز شاهد آن باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو