فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی کشور در اراک گشایش یافت

عصر خودرو- هفتمین نمایشگاه تخصصی خودرو ، قطعات یدکی و صنایع وابسته کشور عصر روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان استان مرکزی در مرکز نمایشگاه های بین المللی غرب ایران در اراک گشایش یافت.

نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی کشور در اراک گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مجری این نمایشگاه در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه  گفت: 35 شرکت آخرین دستاوردهای صنعت خودرو ایران را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده اند.
    محمدعلی ترحمی افزود: این نمایشگاه با هدف ایجاد بازار رقابتی بین تولید کنندگان، فراهم کردن زمینه لازم برای مبادلات علمی، تخصصی و تجاری و توسعه بازار برپا شده است.
    وی گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 3500 مترمربع و با حضور شرکت های بازرگانی از سراسر کشور شامل شرکت های مرتبط با صنعت خودرو سازی و قطعه سازی با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان برگزار شده است.
    مدیرعامل شرکت بازرگانی ایدرو گفت: شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپا کاشان، بن رو، سایپا یدک، رینگ سایپا ، فنر سازی زر، پلاسکو کار و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با ارائه جدیدترین دستاوردهای خود، گروه خودروسازی سایپا را در این نمایشگاه همراهی می کنند.
    وی اظهار کرد: گروه خودرو سازی سایپا در هفتمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته اراک، خودروهای سراتو، آریو تاکسی، سایپا 151، ساینا، H230 ، H220 ، چانگان CS35 ، برلیانس H320 ، برلیانس H330 ، ون هایس، ریچ، ساندرو، ساندرو کراس، پادرا و دورکا را در معرض دید بازیدید کنندگان قرار داده است.
    ترحمی گفت: با توجه به شرایط پسا تحریم و گشایش پنجره های جدید برای صنعت خودرو شرکت نمایشگاه های استان مرکزی با همکاری شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو بر آن شد تا با حضور شرکت های خودروساز و قطعه سازان از سراسر کشور برای ایجاد فضایی رقابتی و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های موجود قدم برداشته و کارشناسان و علاقه مندان این صنعت را به دیدن این نمایشگاه دعوت می کند.
    مدیرعامل شرکت بازرگانی ایدرو افزود: حضور شرکت های ایران خودرو و سایپا به عنوان دو قطب خودروسازی کشور به همراه شرکت ها و زیر مجموعه های تخصصی در طراحی، مهندسی، تولید، فروش و خدمات پس از فروش که آخرین دستاوردها و محصولات جدید را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند خود گویای غنای کیفی و شکوه نمایشگاه این دوره است که حضور و استقبال گسترده کارشناسان ، متخصصان و عموم مردم را به همراه دارد.
    وی اظهار کرد:این نمایشگاه از 16 تا 19 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک هر روز از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم دایر است.
    شرکت نمایشگاه های بین المللی اراک بزرگترین مرکز نمایشگاهی غرب کشور است که 10 هزار متر مربع فضای سرپوشیده دارد.
    6991/6013/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو